מסלול אופני הרים בבריכת המשושים

הנאה בלתי פוסקת במסלול טיול אופניים בו הטבע מוצג על צידו היפה והטוב ביותר. חוויה מופלאה עטופה ועטורה בשלל גווני הצמחייה ותגרום לכם להתאהב באופן טוטאלי ביופי המהפנט של הטבע. ייחודו של מסלול הטיול המופלא באופניים אל בריכת המשושים מוכר בעיקר בשל השילוב הנפלא שלו בין כל שלל הנופים מושכי העין שיש בו. חוויה מופלאה שפשוט בלתי ניתן להתחרות בה. 

שביל הגישה לבריכת המשושים

בריכת המשושים ידועה בשל השינוי הגדול שהחברה להגנת הטבע עשתה בה. בעבר אם הייתם מעוניינים להגיע אל בריכת המשושים הייתם צריכים ללכת עד כשבע שעות בכדי סוף סוף לטבול במי הבריכה, אך החברה להגנת הטבע לא התייאשה וחשבה צעד אחד קדימה עבור המטיילים ולאחרונה הקימה קיצור דרך למסלול אופניים והולכי-רגל שמביא אתכם לבריכה תוך שעתיים בלבד.

מסלול הטיול חשוף ברובו אך תוכלו ליהנות מיופיו במשך כל עונות השנה. לכל עונה ייחוד משלה כאשר בחודשי החורף תיהנו מצמחייה פוריה, באביב מפריחה משגשגת ומשלל צבעים מהפנטים שעוטרים את המקום ובקיץ הדשא הופך לצהבהב אך מעניק למקום מראה מיוחד ונפלא לא פחות משאר העונות. נקודות תצפית נפלאות אל עבר הסביבה ובעיקר למטה, אל עבר בריכת המשושים ובה אתם יכולים לרכב על אופניים ליד כל הסביבה שמקיפה את הבריכה ובעיקר ליד נתיב זרימת המים של הבריכה והצמחייה הנהדרת והגדולה שמקשטת אותה. אבני בזלת רבים נמצאים בקרקעית הבריכה ומעניקים לה אטרקציה נוספת מלבד יופייה ונופיה הפסטורליים. לטיול אופניים  תוכלו להגיע גם עם בגד ים ומיד לאחר שהגעתם אל הבריכה לטבול במימיה הנקיים והנעימים וליהנות מחוויה צוננת במיוחד. זוהי חוויה נהדרת ובלתי נשכחת אשר מוכיחה פעם אחר פעם מדוע מטיילים בכלל, ורוכבי אופניים בפרט, כה אוהבים את הטבע ובפרט את מסלול הטיול של בריכת המשושים.
 

 מה להביא לטיול?

מסלול טיול בריכת המשושים מצריך מהמטיילים שבאים לבקר בו וליהנות מהקסם הנפלא והבלתי פוסק שלו, להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימי הקיץ מכיוון שיש לזכור שרוב המסלול חשוף ודורש הצטיידות בהתאם. כמו כן כמובן שתוכלו גם להצטייד בבגד ים וליהנות מטבילה נעימה וארוכה במי הבריכה. חשוב לציין שהמסלול אינו מתאים לכל סוגי האופניים ומומלץ מאד להגיע עם אופני הרים.
 

 בריכת המשושים – חוויה נהדרת

כיף לדעת שאפשר פשוט לצאת אל חיק הטבע, לשבת בצד הדרך על איזה סלע או להישען על גזע עץ, להביט אל עבר הסביבה אשר מקיפה אתכם ולנשום אוויר צח וזך שיגרום לכם להתמכר ולרצות לשהות במקום שעות על גבי שעות. מסלול אופניים חוויתי בבריכת המשושים הינו חוויה מדהימה ובלתי נשכחת שכל מטייל פשוט חייב לעבור. זו אטרקציה אשר מתאימה לכל הגילאים ונחשבת כאידיאלית כמסלול משפחתי. 
 
בריכת המשושים הינו מקום מקסים לטייל בו וליהנות מיופיו ומהפסטורליות הבלתי פוסקת שלו.  
מסלול טיול בריכת המשושים הינו מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כובע בימים חמים, כמות מספקת של מים ובגד ים בכדי לטבול במי הבריכה. אם אין לכם אופניים, תמיד תוכלו לשכור זוג אופניים באזור הצפון. כמו כן, אל תשכחו להגיע טעונים עם המון המון מצב רוח טוב

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.