השכרת אופניים בצפון

הצפון – הגליל העליון, הגליל התחתון, אזור הכינרת, רמת הגולן והגליל המערבי – גדוש בנופים משמחים ואתרים קסומים, עם שפע מים וירוק מכל עבר – אין פלא שהוא מהווה מגנט למטיילים רבים מכל קצוות הארץ, ובפרט שטיולי אופניים בצפון הם כה פופולאריים.

רמת הגולן

נוצר על ידי מעלה היצירה

איפה אפשר לטייל עם אופניים בצפון הארץ? למשל, מהמוחרקה דרך נחל יגור ועד עוספיה; או לאורך אחד מיובלי נהר הירדן (או הנהר עצמו); או מסביב לגלבוע וישנן עוד אינסוף אפשרויות, הכל בהתאם לטעם שלכם וליכולות הרכיבה (ישנם מסלולים בדרגות קושי שונות, וחשוב לבחור מסלול שמתאים למטיילים ולמידת המיומנות שלהם הרכיבה על אופניים).

השכרת אופניים בצפון הארץ היא אחת הדרכים הטובות להתחיל טיול בצפון.

רבים וטובים מגיעים לצפון עם האופניים שלהם, אולם למשפחות שרוצות לרכב בצוותא בשבילי הצפון גם כשלא לכולם יש אופניים משלהם, לקבוצות המגיעות לימי כיף וגיבוש, או לכל מי שרוצה ליהנות מטיולי אופניים גם בלי לסחוב את האופניים שלו איתו – האופציה של השכרת אופניים בצפון מומלצת עבורם.

השכרת אופניים בצפון – רק הזוגות הטובים ביותר

מי שפונה לנקודת השכרת אופניים בצפון מקבל זוג אופניים מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר, שנבדקו בקפדנות וכל המערכות השונות שלהם נמצאו תקינות ומוכנות לצאת לדרך. במסגרת השכרת אופניים בצפון תוכלו לבחור את האופניים המתאימים לכם ביותר: אופני שטח עם שיכוך מלא, אופני הרים עם זנב קשיח, אופני כביש, אופני טנדו (לרכיבה זוגית), אופניים עם מושבים לתינוקות או ריקשה, ועוד.

אופנייםמסלולי הטיול הממתינים למי שבחר באופציית השכרת אופניים בצפון הם רבים, מגוונים – ויפהפיים: ממעלה גמלא לכוון חירבת כנף, שמורת בית ציידא והנחלים הקסומים הזורמים בה, אזור בריכת ג'עודי שבירדן ההררי, מורד נחל כזיב, בין נחל ציפורי ונחל אבליים, סביב ציפורי, מהר איביקור לראש פינה, סביב אגמון החולה, יער ביריה הזרוע קברי צדיקים, מנמרוד לקיבוץ אלרום תוך תצפית אל נופיו הפראיים של הגולן, נחל תבור או בנחל דליה, אזור דלית אל כרמל ונחל מערות ועוד.

השכרת אופניים בצפון תוביל אתכם גם ליער שגב שבאזור משגב או לטיול בנופים המרהיבים של פארק גורן בואכה הגן הלאומי אכזיב, וגם טיולי אופניים סביב הכינרת בשילוב רחצה באחד החופים הם בילוי מוצלח ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות. רוכבים מתקדמים מוזמנים לתכנן לעצמם טיול מים אל ים (מהתיכון אל הכינרת, או הפוך). גם קק"ל מציעה שלל מסלולי טיולים, הכוללים גם העשרה בתחומי הארכיאולוגיה, ההיסטוריה, עולם החי והצומח ועוד.

נקודות השכרת אופניים בצפון – כל האפשרויות (ועוד אטרקציות נוספות)

נקודות השכרת אופניים בצפון הן מקום מפגש לרוכבים בכל הארץ, גם כאלה שבאו עם אופניים מהבית וגם כאלה שמעוניינים בהשכרת אופניים בצפון הארץ על-מנת לא להיגרר עם אופניים משלהם כל הדרך (או כאלה שאין להם עדיין אופניים משלהם, כמובן). בנקודות מפגש אלה ניתן לקבל שירות בכל הקשור לאופניים, המלצות על מסלולי טיולי אופניים וטיולים רגליים אותם ניתן לשלב עם הרכיבה, מידע על אטרקציות (כולל כרטיסי כניסה מוזלים), המלצות על מסעדות וצימרים ואת כל מה שצריך לחופשה מושלמת ובילוי מלבב בצפון הארץ. חברות רבות מציעות עסקה משולבת: השכרת אופניים בצפון הארץ + מסלולי טיולים ייחודיים, בחלק מהמקרים בליווי מדריך ובתוספת צ'ופרים שונים (ביקור ברפת, פיקניקים מפנקים וכו').

כשיוצאים לטיולי אופניים, רצוי להצטייד גם באביזרים לאופניים, ובראשם קסדה (אותה תקבלו יחד עם האופניים ששכרתם). חברות השכרת אופניים בצפון מספקות גם שירותי דרך במידת הצורך ועל כל צרה שלא תבוא. גם אתם מוזמנים להיכנס לחנות אופניים זו או אחרת, להתייעץ עם המומחים – ולבחור את הזוג שאיתו תבלו את החופשה הבאה שלכם בצפון.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.