מסלול אופני הרים בבריכת הקצינים

שום דבר איננו משתווה להרגשה המדהימה הזו שמקבלים כאשר יוצאים לטיול אופניים לחיק הטבע הפתוח והעשיר בצבעים משגעים. חוויה נפלאה ונהדרת מאין כמותה שתעניק את הנופים היפים ביותר שיצא לכם לראות עד כה במסלולי טיולים.
ייחודו של מסלול הטיול אופניים לבריכת הקצינים מתבטא באופן בולט בדבר אחד: הנופים המדהימים שלו. בדרך אל הבריכה תוכלו להיחשף אל מסלול אשר צמחייה מסוככת עליכם וממש מולכם נפתח שדה עצום ובקו האופק ישנם הרים מרהיבים. מקום יפה מאין כמותו, שלקינוח אתם מקבלים את הבריכה המתוקה והצוננת.
 

בריכת הקצינים – מה פירוש השם?

ישנם מסלולי טיולים שכל חובב טבע ומעריץ נופים ובכלל, חייב להגיע ולבחון אותו מקרוב. מסלול טיול בריכת הקצינים נחשב כאחד ממסלולי הטיולי אופניים המועדפים ביותר שתוכלו למצוא בין מסלולי האופניים בארץ. חוויה נהדרת ונפלאה אשר לוקחת אתכם בשביל שחולף על פני שלל צמחייה בעיקר בחודשי הפריחה כאשר המקום מתעטף בצבעי קשת בענן ומכניסה אתכם אל תוך מסלול טיול צבעוני וקל ועם זאת מאתגר, בזמן שאתם מדוושים לכם להנאתכם על האופניים. שילוב של כל מה שנהדר בטבע וכל מה שמטייל ברוצה לראות. פירוש השם שעומד מאחורי מסלול הטיול הוא מכיוון שבזמן שליטתם הזמנית של הסורים במדינת ישראל נהגו הקצינים הסוריים להיכנס ולטבול בבריכה. בדרכם אל בריכת הקצינים תוכלו להבחין גם במבנים עתיקים כמו טחנות קמח יפהפיות, קשתות וגשרים נוטפי מים וכמה דברים נוספים שישאירו אתכם מהופנטים.

במה להצטייד לפני היציאה?

מסלול חוויתי בבריכת הקצינים מצריך מכם הצטיידות במים, בגדי הליכה נוחים, כובע בימים חמים ובגד ים אם האפשרות להיכנס ולטבול במי הבריכה מדברת אליכם. אם אתם מגיעים רכובים על אופניים, מומלץ תמיד לשים קסדה על הראש, כדי לא לקחת אף סיכון.
 חוויה מאין כמותה מחכה לכם תחת השם מסלול הטיול בריכת הקצינים. כל שעליכם לעשות הוא לנעול נעליים, להצטייד במצלמה, להכניס את האופניים לאוטו ולצאת אל עבר מסלול טיול עטור בנופים מהפנטים ועוצרי נשימה. נופי רמת הגולן נחשבים ליפים ביותר בארץ כאשר בהתאם לתנאי מזג האוויר משנים את צבעם באופן בלתי פוסק ובכך נראים תמיד מיוחדים ויפים. תוכלו לטבול במי הבריכה ופשוט לשקוע ולמצוא את עצמכם בוהים שעות בנוף שמסביב ונרגעים באופן מושלם, אחרי טיול אופניים מהנה ומספק. 

למי המסלול מתאים?

חווית מסלול הטיול לבריכת המשושים מתאימה לכל הגילאים ומעניקה לכולם את האפשרות לקחת חלק בחוויה המרהיבה שממתינה לכם. מסלול הטיול המוכר שלבטח כבר יצא לכם פעמים רבות לשמוע עליו – בריכת הקצינים מחכה לכם ומבטיחה חוויה נהדרת במקום בו הטבע נראה על צדו הטוב ביותר וצבעיו נפלאים ומושכי העין. בריכת הקצינים הנהדרת מתאימה במסלולה לכל הגילאים ובכך מאפשרת לכל מטייל ומטיילת להנות ממנה. יש להצטייד בדברים הבסיסיים כמו בגדי הליכה נוחים, כובע, וכמות מספקת של מים. אם אין באפשרותכם לשאת את האופניים הפרטיים שלכם איתכם, תמיד תוכלו לשכור זוג אופניים באזור. כמו כן, מומלץ להצטייד גם בבגד ים ולהיכנס לטבילה נעימה במימי הבריכה הנקיים וכמובן אל תשכחו – המון המון מצב רוח טוב!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.