מסלול אופני הרים בבריכת רם

הרבה תוהים בינם לבין עצמם כיצד עד היום לא ידעו על מקום כמו בריכת רם. מקום נהדר ויפהפייה שתוכלו להרגיש את השלווה בו רק ממבט חטוף אחד אל עבר הבריכה המרשימה. מסלול אופניים בריכת רם מקסים ומיוחד בשל היותו תוצר טבעי של הטבע. פרט מעניין הוא שהבריכה נוצרה באופן טבעי לחלוטין וזוהי אחת הסיבות שהיא משמשת אטרקציה כה רבה למטיילים שמתאהבים במקום פעם אחר פעם. בנוסף לכך, המקום עטור בצמחייה ובנופים פסטורליים ציורים ולכן גם זה מקנה למקום את גורם המשיכה הגדול אליו, של מטיילים רגלית וגם של רוכבי אופניים.

 ההיסטוריה של בריכת רם

 בריכת רם כאמור נוצרה באופן טבעי כאשר הבריכה היא בעצם הר געש כבוי, לא פעיל. גודלה הוא כ850 מטרים והיא מכילה בתוכה שלל אטרקציות בספריו של יוסף מתתיהו תוכלו למצוא איזכור לקיומה כאשר הוא היא נקראת בספריו בשם הקערה. עקב צורתה העגלגלה ומימיה המתקתקים. הבריכה עטופה באינסוף הרים וגבעות מיוערים שמקנים לה את הבידוד ותחושת הפסטורלית האינסופית. מומלץ לעלות אל עבר סוכת המציל ולהישיר מבט מנקודת תצפית גבוה יותר אל עבר הבריכה וסביבתה הנפלאה. תוכלו לראות את המקום העונה לשם "גן הוואי"  שנמצא על שפת הבריכה ואפשר לרכוש בו סירת מפרש ולשוט לאמצע האגם וליהנות מחוויה נהדרת ושקט מופתי בלב המעיין הגדול. עצי פרי רבים מקיפים את האזור ומעניקים ריח מיוחד, מרגיע ומקסים שיגרום לכם לפתע לרעב, ובכן, במקרה כזה אל תדאגו, תוכלו להצטייד בציוד לפיקניק וליהנות מפינות החמד שמתאימות במיוחד לעריכה פיקניק טעים במקום. פשוט טיול אופניים מדהים וחוויה שעונה על כל הצרכים והציפיות של שלל המטיילים שפשוט לא מבינים איך לא ביקרו במקום עד היום. 
 

דברים שכדאי לקחת

מסלול אופניים בריכת רם מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות שתספיק לכם, כובע בימים חמים ואף ציוד לפיקניק כי זהו הפסד של ממש לא לנצל את ההזדמנות הנפלאה של פינות החמד הרבות שמחכות רק לכם להוסיף טעם טעים במיוחד לטיול. מומלץ גם לבחור את סוג האופניים המתאים ביותר למסלול זה, ובמקרה כאן מדובר באופניים שבנויות לרכיבה בשטח.
חוויה נהדרת ובלתי נשכחת פורש בפניכם טיול האופניים המוצלח של בריכת רם. מקום נהדר ויפהפייה שגורם לכל מטייל להתאהב בו, גם אם כבר ראה את נופיו פעמים רבות קודם לכן. עצי הפרי, הצמחייה בשלל צבעים הססגונים ובעיקר בחודשי הפריחה כאשר צבעים אלו הכי בולטים לעין כשכל המדשאות שמקיפות את הבריכה מתעטפות פרחים בצבעי אדום, לבן, סגול ועוד רבים אחרים, ובכלל במקום צמחייה רבה ומגוונת. הנאה יוצאת דופן שלא יצא לכם לחוות עד היום וזה הזמן לפצות את עצמכם על הזמן שרכבתם במסלולי אופניים אחרים.
 

מקום מעולה לפיקניק בחיק הטבע

 בריכת רם – מסלול אופניים שיענה על כל ציפיותיכם ופורש בפניכם שלל אטרקציות ובנוסף, פינות נוחות שיתאימו לעריכת פיקניק או סתם לשבת בכיף במקום מוצל וליהנות מרחש הציפורים שחולפות מעליכם ומהשקט המופתי של המקום. כמו כן, הנוף הררי מסביב ויער אודם שנמצא בסמוך מעניקים מן עוצמה כזו חזקה ובלתי מוסברת שתגרום לכם לרצות להישאר שעות על גבי שעות במקום עד שתראו את השמש מקבלת גוון כתמתם ומשתקפת במי הבריכה ולאט לאט נעלמת מבעד לגבעות. 
בריכת רם הינה חוויה אשר מתאימה לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות אשר תספיק לכם ואם אתם מדוושים – גם ביגוד אופניים נח שמתאים למזג האוויר העונתי. ישנה האופציה לערוך פיקניק במקום כך שתוכלו להתאים אופציה זו לטיולכם. והכי חשוב להגיע עם המון מצב רוח טוב!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.