מסלול אופני הרים בחוף השרון

 סביר להניח שיצא לכם פעמים רבות מאוד לחלוף על פני שמורת הטבע של חוף השרון ומה שאפילו קצת מצחיק הוא זה שלא ידעתם שאתם חולפים על פניו. מומלץ שתקחו את עצמכם ברגליים ותגיעו מיד לאחד ממסלולי האופניים הנעימים ביותר שיש בארצנו. ייחודו של מסלול הרכיבה בחוף השרון הוא קודם כל, בראש ובראשונה, הנופים המדהימים שהוא מציג בפניכם. מעבר לכך, שלל אטרקציות וצמחייה יגרמו לכם להרגיש שהגעתם למקום הנכון ובזמן הנכון. חוויה לכל חובבי אופניים באשר הם.
 

 האטרקציות של רצועת חוף השרון

 כבר בכניסה אל המקום חורשת אקליפטוסים מדהימה תפרש לפניכם ותיתן לכם להיכנס אל בין שביליה הנפלאים, ואז מצפה לכם סיור קטן כאשר מסוככים עליכם עצים גבוהי צמרת. תוכלו לבחור מבין אפשרויות של מסלולי הטיולים את המסלול אופניים שמתאים לכם. לפני ששמתם לב תמצאו את עצמכם מתחילים לשוטט ליד רצועת החוף היפה במדינה – רצועת חוף השרון. ישנה טיילת מופלאה שניתן אף לשבת עליה ולהביט אל עבר צמחיית החוף המדהימה ועוצרת הנשימה כמו קורנית מקורקפת, החצב המצוי,  אירוס הארגמן, חבצלת החוף ועוד רבים ויפים. מומלץ לעשות את מסלול הטיול עד סופו, גם בהליכה וגם באופניים, וליהנות מגבעה מרשימה אשר משקיפה אל עבר נוף בתולי ותגרום לכם ליהנות ממראה חד פעמי כאשר מצוקים ייחודים נמצאים במי החוף המדהים. חוויה מוצלחת שלא תוכלו וגם לבטח לא תרצו לשכוח. 
 

 מה להביא לטיול?

מסלול טיול חוויתי במיוחד בחוף השרון מצריך מכם להצטייד במים, כובע, בגדי הליכה נוחים ומומלץ גם מצלמה בכדי לתעד את היום הנפלא שעומד לעבור עליכם. לרוכבי האופניים, כדאי ללבוש חולצת רכיבה אשר מתאימה ללחות הגבוהה לאורך החוף. הנאה מטריפת חושים, חוויה נהדרת ובלתי נשכחת מחכה לכם במסלול האופניים המרהיב של חוף השרון. מקום יפהפייה מאין כמותו כאשר אתם נחשפים לאחד מהחופים היפים אם לא היפה ביותר במדינת ישראל – חוף השרון. נקודות תצפית בעיקר בסיומו של המסלול אשר תוכלו פשוט לשטוף את עיניכם לנוכח המראות הנפלאים והצבעים המקסימים שפורש בפניכם החוף. הנאה מדהימה ובלתי נשכחת גם למטיילים ברגל וגם לרוכבי האופניים.
 

 טיול משפחתי נהדר

מסלול טיול חוף השרון לא רק שהינו מתאים לכל הגילאים אלא גם מומלץ כטיול משפחתי נהדר. חוף השרון הוא הדרך הבטוחה למסלול אופניים מהנה במיוחד. חוויה מקסימה מלאת ריגושים בין הצמחייה היפהפייה שמותירה את צבעי החול כצבעי רקע משעממים לעומתם. מסלול חוף השרון מתאים לכל הגילאים ומומלץ ביותר כמסלול טיול המתאים למשפחות שרק מחפשות לבלות ולקבל זמן איכות מקסים ביחד. חוויה נהדרת אשר מצריכה מכם להצטייד בכמות מספקת של מים, בימים חמים כובע, בגדי הליכה נוחים ומצלמה כאמור. אם חשקה נפשכם בטיול אופניים שלא נמצאים בידכם, תמיד תוכלו לשכור זוג אופניים באזור ולהחזירם אחרי שתסיימו. בימי קיץ חמים תוכלו גם להגיע מצוידים בבגד ים ולקפוץ לשחייה קצרה במי חוף השרון. וכמובן להגיע עם המון המון מצב רוח טוב!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.