מסלול אופני הרים בים המלח

 מסלול טיול שחובה להגיע אליו נמצא בדרום הארץ, מסלול אופניים בים המלח. ים המלח מכיל בתוכו שלל אטרקציות ובעיקר מסלולי טיולים שונים ומגוונים. כל אחד יוכל למצוא את הטיול שאותו מעדיף, זה שינעים את זמנו. טיול אופניים בים המלח ייחודי בשל מגוון של דברים כאשר אחד מהבולטים שבהם שהוא נחשב קודם כל כאחד מתוך שבעת פלאי תבל והוא מציע מגוון עצום של מסלולי טיולים שיכולים להעסיק אתכם לא שעות, אלא ימים על גבי ימים.
 

 היתרונות של ים המלח

כשאומרים את שם מסלול הטיול ים המלח, לא כל כך יודעים למה לצפות. המקום הכי נמוך בעולם, שלל מסלולי אופניים במדבר, נופי ההרים דומים והכל נשמע מונטוני וחוזר על עצמו משום מה בעייני הרבה מטיילים. פה בדיוק אתם טועים. מסלולי הטיולים בים המלח יותר מלהיבים ומרתקים מכל דבר אחר שראיתם. הנופים שכביכול דומים בשל היותם אינסוף הרים יהפנטו אתכם בזה אחר זה באותה עוצמה כמו ההר הראשון שראיתם וממש לא ציפיתם להתאהב כך בצבעי החום כאשר ים המלח מתנוסס לנגד עינכם. גובהו של ים המלח הוא כמינוס 412 מטרים מתחת לשטח פני הים (בטח כבר התחלתם לדמיין את הירידות לשם על גבי אופניים דוהרות) ובנוסף לכך הוא גם נחשב הימה המלוחה ביותר בעולם.
ים המלח עטור גם בתופעות טבע ייחודיות והוא נחשב כגורם משיכה בין המובילים בעולם כאשר בעיקר אנשים בעלי בעיות של מחלות עור שונות מגיעים בכדי להיעזר בסגולות המרפא שלו. מרכזי הספא, הבוץ והמינרלים של ים המלח הופכים אותו למרכז שיקום עולמי למחלות עור שונות. לשבת מתחת לשמשיה ולתת לאוויר החם והנעים לעטוף אתכם ולהכניס בכם את כל אותם אנרגיות מדהימות (שהוצאתם בזמן הרכיבת אופניים) שאין כמותן באף מסלול אחר בעולם. מבעד לווילון של המלון להביט אל עבר ים המלח כאשר המזגן הצונן מרגיע אתכם, זוהי החוויה המושלמת והנהדרת ביותר שתוכלו למצוא במסלולי הטיולים בדרום ארצנו.
בים המלח אפשר למצוא בתי מלון שונים ולכל כיס – מלונות דה לאקס, 3-5 כוכבים, עם חופים פרטים, הכל כלול – לרשימת בתי מלון
 

מה לקחת לטיול?

מסלול טיול ים המלח מצריך מכם רק להגיע אליו וליהנות. כמו כן אם אתם מגיעים רק בכדי לטייל תגיעו מצויידים עם בגדי הליכה נוחים, כובע ומים – רצוי כמות של כמה ליטרים לכל רוכבי האופניים בחבורה. אך אם ובמידה והגעתם על מנת גם לנפוש במקום תוכלו למצוא כך או כך בשלל החנויות במרכז ים המלח שצמוד למלונות את כל אשר תחפצו. 
המשמעות עבור רבים של המילה ים המלח היא מנוחה מוחלטת. אך אם אתם רוכבי אופניים משבת לשבת, מנוחה מוחלטת לא מופיעה בלקסיקון שלכם! אם ישנו מקום שיכול לגרום לכם להתאהב באופן טוטאלי ובלתי פוסק בעוצמה הנהדרת והנופים הפסטורליים הרי שזה ללא ספק מסלול הטיול של ים המלח.  
 

ים המלח – חוויה לכל גיל

חוויה נהדרת בשם ים המלח מתאימה ומזמינה את כל גילאי המטיילים לקחת חלק בלתי נפרד ממנה וליהנות באופן בלתי נשכח משלל מסלולי האופניים בתחומה. מקום שבו כל היופי מתחבר ומתמזג באופן מושלם יעניק לכם את החוויה הקסומה ביותר: טיול בים המלח. 
הנאה מרהיבה במיוחד בים המלח מתאימה לכל הגילאים ותוכלו למצוא שלל אטרקציות שיתאימו ליכולת הרכיבה שלכם. יש להצטייד בהמון מצב רוח טוב וכל אשר תרצו תוכלו למצוא בשאר החנויות שבמקום. אם אתם רוכבי אופניים,מומלץ להצטייד מבעוד מועד בכפפות רכיבה, כדי להימנע מפציעה בכפות הידיים אם חס וחלילה תיפלו על האדמה הגסה שנמצאת במסלול. ולא לשכוח שהבטיחות היא מעל לכל. נסיעה מהנה לכל רוכבי האופניים באשר הם!
 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בדרום, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.