מסלול אופני הרים ביער בן שמן – מצפה מודיעין

יער בן שמן מצפה מודיעין הוא אחד מהיערות הנפלאים ביותר ועטורי הצמחייה שיש שהתברכנו בארצנו. מקום נהדר ויפהפייה מאין כמותו לטיולי אופניים, שמחכה רק לכם לבחון אותו מקרוב וליהנות ממנו. 
ייחודו של מסלול הטיול יער בן שמן מצפה מודיעין הוא בשלל הצמחייה שיש בו. פרט לכך, תוכלו למצוא הרבה אטרקציות שינעימו את זמנכם ויעניקו לכם זיכרון מחוויה נהדרת ובלתי נשכחת. מקום מושלם לרכיבת אופניים וגם לפיקניק בסופו, כשמגוון עצים נותן לכם צל.
 

מותאם לרוכבי אופניים

 שבילי מסלולי הרכיבה והליכה של יער בן שמן נוחים, רחבים ומשני צדדיו תוכלו לראות צמחייה מרובה כאשר כמובן, היער במקום רחב ועטור בעצים גבוהי צמרת שעליהם אוהבים לכונן אינסוף ציפורים שמנעימות את האווירה והחוויה.
בכל דרך שתגיעו אל היער תוכלו להיחשף אל נוף פסטורלי מהם של הסביבה שיגרום לכם פשוט לשבת על האדמה, ליהנות מריח הרים צלול כיין, לנשום אותו עמוק וליהנות מאנרגיה מדהימה כמו שניתן למצאו אך ורק בחיק הטבע.
פינות מיוחדות עם מתקני שעשועים מאתגרים לילדים, שבילים המתאימים לרכיבה על אופניים ובכלל, המקום ידוע בשל היותו גורם משיכה למאות חובבי רכיבה שרק מחפשים מקום מאתגר לרכב בו. חוויה יוצאת מן הכלל שנותנת לכל מטייל ומטייל את האפשרות להיכנס לתוך חוויה נהדרת ואף לקנח אותה עם פיקניק נעים באחת מפינות החמד הרבות שמציע לכם היער. 
 

במה להצטייד לפני היציאה?

מסלול טיול יער בן שמן מצפה מודיעין מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים, כובע בימים חמים והצטיידות נוספת לפי האטרקציות שמעניינות אתכם. אם אתם מגיעים כדי לרכב על אופניים בשבילים המסודרים שם, מומלץ בחום להגיע עם אופני שטח מתאימות, ולא עם אופניים מתקפלים ובטח שלא עם אופניים חשמליים שבשום אופן אינן מתאימות לתוואי השטח. 
 הנאה מרהיבה ובלתי פוסקת נמצאת אך ורק במסלול ההליכה הנהדר של יער בן שמן מצפה מודיעין. מקום עטור בצמחייה כאשר מאוד מומלץ להגיע אליו בחודשי הפריחה כאשר מהאדמה תוכלו לראות שצצים להם גבעולים שעליהם עלים נפלאים בגווני אדום, לבן, צהוב מהפנטים. חוויה נהדרת בתוך יער גדול ממדים ופשוט מרגש להיות בו ולראות כמה שהטבע עוצמתי ויפהפייה.  
 

יער בן שמן – טיול משפחתי נהדר

טיול האופניים ביער בן שמן מצפה מודיעין מתאים לכל הגילאים וכל אחד יוכל למצוא את האטרקציה שמדברת אליו. חוויה נהדרת שיד אדם לא רק שלא פגע במקום אלא שמרה וטיפחה אותו מחכה לכם במסלול הטיול של יער בן שמן מצפה מודיעין. המסלול ביער בן שמן מצפה מודיעין מתאים ומומלץ לכל הגילאים ובעיקר כטיול משפחתי נהדר. יש להצטייד בכמות מספקת של מים, בגדי רכיבת אופניים נוחים ובמזון כיד המלך, להשביע את גופכם אחרי עוד רכיבה מאתגרת ונהדרת.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.