מסלול אופני הרים ביער ברעם

מחפשים להגיע אל מסלול אופניים באמת מוצלח? המסלול ביער ברעם יעניק לכם את התחושה שאתם נמצאים ביער באירופה הרחוקה, יער מטופח בעל גוונים ייחודים שיתנו לכם את מה שאתם מחפשים – מסלול אופניים מוצלח המשרה רוגע נפלא. ייחודו של המסלול ביער ברעם הוא בכך שזהו היער היחידי בישראל שהצליח להגיע לצמחייה בממדים שיש בו. מעבר לכך, הוא מסלול אופניים מרשים שמכיל בתוכו את כל מה שבעצם מטיילים אוהבים לראות. 
 

ההיסטוריה של יער ברעם

כמה כיף לדעת שאפשר לצאת אל חיק הטבע בכל עונות השנה ולהגיע אל מקום באמת מיוחד, כזה שיצליח להפתיע אפילו את הוותיקים שברוכבי האופניים עם טיול באמת משמעותי – הטיול ביער ברעם. יער ברעם כאמור איננו מסלול אשר דומה לשאר החוויות שיצא לכם להכיר עד כה. גודלם של העצים העצומים הגיע לכך בזכות הכנסייה המורנית שגרה בעבר הרחוק באזור ואסרה איסור מוחלט על לכרות כריתתם או גזימתם של העצים ובכך הצמחייה כה מפותחת ומטופחת ביער זה. ישנם המתווכחים שזהו איננו יער אלא חורשה מפותחת מאוד, אך אין זה משנה כל עוד אנו נהנים מיופי שכזה שמזכיר יותר את היערות בארצות קרות ורחוקות באירופה. למטיילים או לרוכבי האופניים זה בטח לא משנה. מומלץ להגיע בעיר בחודשי הפריחה כאשר המדשאות הרחבות של המקום מתמלאות בפרחים בצבעים משגעים ומהפנטים ואף תוכלו להבחין גם בפטריות בגווני סגול נדירים במיוחד. בהזדמנות זו, נזכיר לכל הרוכבים להיזהר לא לדרוס צמחים מוגנים עם אופניהם – בואו נשמור על הטבע. 
 

צמחייה עשירה מכל עבר

 מסלול אופניים מדליק במיוחד ביער ברעם מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים בכובע בימים חמים ובנעלי רכיבה נוחים למדוושים המקצוענים שביניכם. מחפשים ליהנות באמת? מסלול אופניים יער ברעם מציג בפניכם מקום בעל צמחייה עשירה שתוכלו לראות רק בסמוך לאתרי קבורה עתיקים מאוד בארצנו. הנאה שלוקחת אתכם אל תוך שביליהם המסתורים של הטבע ומעניקה לכם זיכרון מתוק ומיוחד מיער נדיר מלא בחן וקסם. 
 

לאיזה גיל זה מתאים?

מסלול אופניים ביער ברעם הינו מתאים לילדים מעל גיל שבע ומעלה. יער ברעם הוא המסלול המוצלח ביותר שתוכלו למצוא בין המסלולים הרבים בארצנו, גם להורים וגם לילדים. חוויה נעימה וממכרת. מסלול האופניים ביער ברעם לא דומה לשום דבר שיצא לכם להכיר עד כה. יש להצטייד לטיול בהתאם ולא לשכוח להגיע עם המון מצב רוח טוב.
 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.