מסלול אופני הרים ביער קדושים

יער קדושים הוא בין היערות היפים והמרשימים ביותר בארצנו הן בגודלו והן בשלל הצמחייה והאטרקציות שהוא מכיל בתוכו. הנאה מדהימה. מסלול אופניים יער קדושים ייחודי בשל היותו גורם משיכה לאלפי טיילים מדי שנה בכל פעם מחדש. המקום עטור ביופי מופלא כאשר מאחורי היער יש סיפור בעל מורשת עמוקה.
 

מה פירוש השם?

 למי שאיננו יודע את הפירוש מאחורי מסלול האופניים יער קדושים, ההסבר הוא בעיקר בשל היותו של היער כמקום לזכרם של ששת מילוני היהודים שנרצחו בשואה במלחמת העולם השנייה. מקום יפהפייה מאין כמותו כאשר במקום ננטעו שישה מיליון עצים ובסוף היער תוכלו למצוא מערה שהורחבה במיוחד על מנת לתת למטיילים את האפשרות להתייחד עם הקורבנות ואף לעשות את מסלול האופניים במקום על ידי סיור מודרך. היער מלבד היותו מקום בעל משמעות ומורשת עמוקה, יפהפייה מאין כמותו. צמחייה נדירה כאשר ציפורים מוצאות בית בין ענפיה והמקום עטור ביופי בעיקר בחודשי הפריחה כאשר היער נצבע בצבעי קשת בענן. תוכלו למצוא כמו כן פינות חמד רבות שנבנו בשביל כל אלפי המטיילים שפוקדים את המקום, אם בשביל טיול רגלי ואם בשביל רכיבה על אופניים, בכדי להעניק לכם מקום מנוחה ופינה לעריכת פיקניק בחיק הטבע. נופים נהדרים נשקפים מבעד לגזעי וצמרות העצים והם יגרמו לכם להתאהב ביער הנפלא מכל – יער קדושים. 
 

פיקניק בתוך היער

מסלול טיול האופניים יער קדושים מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים וכמו כן אם אתם מעוניינים לערוך פיקניק במקום תוכלו להתארגן בהתאם לכך. מסלול האופניים יער קדושים, הנחשב ליפה בחוויות, הינו מקום עשיר בשלל גווני הצמחייה ובעיקר בחודשי הגשם והפריחה כאשר תוכלו לראות צבעים מהפנטים ועוצרי נשימה לוקחים חלק משמעותי ברחבי היער. נופים נהדרים שיגרמו לכם לרצות לשבת ולבהות בהם שעות וכמובן חווית רכיבת אופניים אחת נהדרת שלא תרצו שתגמר, וכל זה במרכז הארץ. 
 

יער קדושים – מקום מקסים

 מסלול אופניים ביער קדושים הינו מקסים, יפהפייה וגם בנוסף להכל מתאים לכל הגילאים. חוויה מופלאה שאין כמותה מחכה לכם במסלול הטיול יער קדושים, מקום שבוודאי תשובו אליו עוד פעמים רבות. מסלול אופניים יער קדושים חוויתי ומקסים בכל קנה מידה אפשרי ומתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות מספקת, כובע בימים חמים ומכנסי רכיבה נוחים לאנשי טיול האופניים. במידה ואתם מעוניינים לערוך פיקניק במקום תוכלו להצטייד בהתאם לכך ולקנח את החוויה בטעם טעים במיוחד. 
 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.