טיולי אופניים במרכז

אם אתם אוהבים טיולי אופניים אבל פחות אוהבים נסיעות ארוכות, תוכלו למצוא המון טיולי אופניים במרכז. לא חייבים להתעורר לפני השמש ולצאת לנסיעה של כמה שעות, טיולי אופניים במרכז יכולים להיות מהנים, מעניינים ומרהיבים ביופיים פחות או יותר כמו טיולי אופניים בצפון או בדרום. גם במרכז ארצנו הקטנטונת, תוכלו לדווש בעליות או במישורים והתחביב האהוב אינו מחייב חיפושים רבים.

נוף של עיר

אופניים בעירכשחושבים על מרכז חושבים על תל אביב. העיר הגדולה מלאה בזויות מעניינות ובתמונות שנחקקות בזיכרון. עריית תל אביב הגדירה את עניין האופניים כפרויקט ומאז נעשה הכל כדי לעודד את כולם לרכב. תל אביב ידועה כעיר שעמוסה במכוניות, מלאת זיהום אוייר, צפופה, רועשת ומי שימצא בה חנייה יחוש בר מזל. בדיוק בגלל זה מצאו פיתרון חדש יחסית שמאפשר לטייל שם תוך כדי דיווש. מוקדי השכרת אופניים רבים הנקראים תל אופן פרושים בעיר ומספקים נגישות פשוטה ונוחה. היום טיולי אופניים במרכז בהחלט יכולים להתבצע בתוך תל אביב והמסלולים עוברים כמעט כל מקום. ניתן לרכב בביטחון בשדרות רוטשילד, בפארק הירקון, באבן גבירול ואפילו בשנקין. לא רק בתל אביב אלא גם בערים מרכזיות נוספות ניתן למצוא את הפיתרון המשתלם והידידותי לסביבה כל כך ואתם יכולים לצאת לטיולי אופניים במרכז בערים נוספות. עשו שימוש במסלולים המסודרים והבטוחים שבגבעתיים, רמת-גן, כפר סבא, חולון ועוד.

טיולי אופניים במרכז – ירוק ולא רחוק

אם יש ברשותכם אופני הרים ולא תרצו "לבזבזם" בנסיעות בעיר, במרחק נסיעה קצרצר כל כך תוכלו להנות משפע של  מסלולי אופניים ממש לידכם. טיולי אופניים במרכז אינם רק בתוך העיר ושבילים נפלאים עם טבע וירוק בעיניים נמצאים ממש לידכם. אפשר לקחת את האופניים ולרכב בהם מבלי לחשוש מדרך ארוכה וניתן להנות מטיול אופניים במרכז גם לאחר נסיעה של חצי שעה עד שעה בלבד.

טיול אופניים ירוק עירוני

בין ההצעות השונות לטיולי אופניים במרכז נמצא פארק יקום – רעננה, ובו מסלול נחמד שלא ימשך יותר מ-3 שעות. במהלך הטיול תראו המון ירוק ותפגשו באגם מרענן וכל זה בתוך שמורת פולג. בכוכב יאיר מתחיל לו מסלול ובו תתקלו גם בבארות מים. המסלול משלב מעט עליות, אבל בסך הכל הוא די קליל. אם תעדיפו מסלול קצר יותר שנמשך כשעה אחת בלבד, תוכלו לדווש בפארק שנקרא יער שוהם והוא נמצא די קרוב למודיעין. ביער בן שמן, סינגל מעט מאתגר יותר, שנמשך כ- 32 ק"מ ובתל אפק מסלול מעניין שיתאים גם לקטנטנים שלכם. עוד טיולי אופניים במרכז תוכלו למצוא בגבעת עדה, שם פרושים מרבדי פרחים ונופים מדהימים, או בירושלים הקרובה ובה אוויר הרים צלול כיין.

לסיכום

בין אם אתם רוכבים בשביל הספורט, בשביל הכיף, בשביל הילדים או סתם בשביל להגיע ממקום למקום,  טיולי אופניים במרכז עשויים להיות פיתרון נפלא למי שמעדיף להימנע מדרך ארוכה ומעייפת. בטיולי אופניים במרכז אפשר להתעורר מאוחר יחסית, לשוב הביתה במהרה ולהנות מהרכיבה שלשמה התכנסנו. שימו לב, גם אם הדרך קצרה חשוב לא לזלזל בכל כללי הבטיחות. טיולי אופניים מחייבים לשתות מספיק מים, לדאוג שהאופניים תקינות ולהיות מרוכזים ברכיבה עצמה. מומלץ גם בתוך העיר להקפיד על חבישת קסדה, למרות שאין חובה חוקית כזו. לגבי טיולי אופניים במרכז שלא בתוך העיר, עדיין החוק חל וקסדה על הראש היא בגדר חובה. יתרון נוסף ברכיבה בעיר או במקום קרוב כ"כ למרכז הוא שתוכלו לשלב גם טיולים רגליים, לפצוח בשופינג או לאכול במסעדה נחמדה. תהנו.

אם אתם זקוקים לעצה של מדריך למטייל לחצו כאן.

למגוון מסלולי אופניים במרכז לחצו כאן.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.