טיולי אופניים בדרום

אזור הדרום טומן בחובו מסלולים נפלאים לטיולי אופנים. טיולי אופנים בדרום הם ייחודיים לארצנו. הנוף הקדמוני, הדיונות הרובצות בשלווה וממתינות למגוון סוגי אופניים שיגיעו ויכבשו אותם. גם האופניים שלכם ייהנו לגמוע מרחקים בנוף המדברי. טיולי אופנים בדרום מיוחדים בכך שבדרום אזורים רבים פתוחים וטבעיים ללא תנועה כבדה ונוף נפלא ופתוח לכול עבר, הנוף המדברי בשילוב אתרים מרגשים ונפלאים יוצרים בכול רוכב אופניים מושבע חשק עז לשלוף אופני הרים או סוגי אופניים אחרים ולצאת לדרך.

מכתש רמוןטיולי אופניים בדרום במכתש רמון

אחד האתרים הנפלאים עבור טיולי אופנים בדרום הוא מכתש רמון – אם אתם רק מתחילים לגלות את אזור הדרום אפילו רק בעזרת אופני כביש או אופניים אחרים התחילו את הטיול במכתש רמון – נופי המכתש עוצרי נשימה וטיולים גם במכתש הגדול וגם במכתש הקטן הם בלתי נשכחים. במסגרת טיולי אופניים בדרום באזור מכתש רמון תמצאו עוד רוכבים ודאי כי זה אזור כה יפה ומיוחד עד כי הוא מושך אליו רוכבי אופנים רבים ומכתש רמון קנה לו שם כאתר נפלא עבור טיולי אופניים בדרום. טיולים לדרום שכולם אוירה טבעית, חזרה לשורשים הם גם הזדמנות להנות מזמן איכות וגיבוש למשפחה. משפחות רבות אינן חוששות לצאת בהרכב מלא לאזור כמו מכתש רמון בדרום וניתן לראות שורה משפחתית חמודה כשהאם נוסעת בנוחות על אופניים חשמליים והילדים על אופניים לילדים.

אתרים מעניינים במכתש רמון

לאחר שהספקתם להתרגש מהנוף הנפלא בתוך מכתש רמון והרוח היבשה והמלטפת על פניכם כשאתם מדוושים בתוך המדבר, זה הזמן להגיע אל אתרים שונים במכתש רמון. אחד האתרים שניתן לסיים בו מסלול האופניים היא המנסרה. המנסרה היא גבעה מדהימה שיש בה אבנים מרובעות שנראות כמו מלבנים מושלמים זה נראה בלתי נתפס שאבני המנסרה לא נוצרו בידי אדם אלא על ידי הטבע – זאת תופעת טבע יוצאת דופן – אם אתם עם המשפחה וגם בזוג או עם חברים כדאי מאוד לסיים מסלול נסיעה באופניים במנסרה במכתש רמון.

זהו טיול נחמד מתוך מגוון טיולי אופניים בדרום. זאת רק דוגמא אחת למגוון אתרים נפלאים שניתן להגיע אליהם ולסיים בהם טיולי אופניים בדרום. יש גם מקומות נוספים שניתן לשלב בהם נסיעת רכב, הליכה וטיולי אופניים כמו למשל קיר האמוניטים ( סלע גיר שניתן לראות בו מאובני שבלולים מדהימים) גדולים או חאן סהרונים שהוא מעין קטן – אל המקומות האלה מגיעים כבישים שניתן לנסוע עליהם גם באופניים, כמובן לפי כללי הזהירות הנדרשים. העובדה שהדרכים בדרום פנויות יותר אין משמעותה שיש לזלזל בכללי הזהירות והבטיחות. הדרום מציע עוד מגוון מקומות נפלאים, אתרים מרגשים ואין ספור אטרקציות.

נופים וטבע של טיולי אופניים בדרום

הנופים בדרום כל כך שונים ואחרים ממה שאנחנו רגילים להם בחיי היום יום במרכז ובצפון הארץ. טיולי אופניים בדרום הם הדרך המושלמת להיחשף לנופים מרגשים אלה. טיולי אופניים בדרום נותנים אפקט שונה מכול דרך אחרת לטייל בדרום. זאת התחברות אמיתית לטבע עם יתרון גדול על טיולים רגליים – טיול רגלי הוא מעניין ונעים אבל דווקא אופניים שהם כלי נסיעה טבעי "ירוק" ואקולוגי משתלב בצורה מושלמת בדרכים המסתוריות של הדרום. אין ספק כי טיולי אופניים בדרום מרגשים ומשאירים חוויות  יותר מטיולי מכוניות בדרום. זאת חוויה שנותרת בלב לנצח, במיוחד אם אתם מדוושים יחדיו עם כל בני המשפחה, או יוצאים מספר חברים אל הדרום הפראי הפתוח והמרגש שמחכה לכם עם נופים עתיקים אך מתחדשים, מרגיעים ומפתיעים כאחד.

למגוון מסלולי אופניים בדרום לחצו כאן.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.