מסלול אופניים בשמורת פולג – אגם יקום

אגם פסטורלי גדול ממדים כאשר צמחייה נפלאה בכל הגוונים עוטפות אותו וגורמת לכם להיטרף עד אובדן חושים מהיופי הבלתי נגמר הזה של הטבע. חוויה בלתי נשכחת במקום בו הקסם מתחיל. ייחודו של מסלול האופניים שמורת פולג – אגם יקום בא לידי ביטוי במגוון הרחב שניתן לראות בו מכל יופי והאטרקציות הרבות של הטבע. החל מנופים נהדרים, צמחייה עשירה ואגם מדהים ועד למסלול הליכה חוויתי ופינות חמד לשבת בהן ולערוך בהן פיקניק נחמד ובעיקר טעים. טיול אופניים במרכז הארץ שמרגיש כמו בחו"ל.
 

אגם שקט ונעים

כולם מחפשים את המקום המושלם לטייל בו, מקום מדהים כזה שיגרום לכם לעצור בבת אחת את נשימתכם ולרוץ ולראות כמה שיותר צבעי צמחייה ולהתמכר אליהם באופן טוטאלי. חוויה בלתי נשכחת בטיול אופניים בשמורת פולג – אגם  יקום יעניק לכם בדיוק את זה. בחודשי האביב המקום מבטיח לכם מראה מיוחד של פריחת אירוס הגלבוע המרהיב כאשר לצידו ניתן למצוא עשרות סוגי פרחים בצבעים מהפנטים ומלאי חן וקסם נפרשים אל עבר השטח העצום של המקום ולצד פריחת השקדייה המרהיבה. מומלץ לשוטט כמובן ליד האגם שמהווה גולת הכותרת של המקום ואף לראות ברווזים שטים עליו וליהנות ממהשקט המופתי ששורר בו, ובכלל במסלול הטיול. לכל חובבי הספורט האתגרי או לאוהבי הרכיבה על אופניים: יש במקום גם מסלול מיוחד המיועד לרכיבה על אופניים בלבד ולכן מומלץ להביא לטיול אופניים לילדים – כדי שגם הקטנים יוכלו לכייף.
 

השקדייה פורחת

מסלול אופניים בשמורת פולג אגם – יקום הינו נהדר ומצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים, כיסוי ראש ובעיקר המון מצב רוח טוב. אין כמו הידיעה שאפשר להגיע אל מסלול אופניים מסודר וליהנות מריח של שקדייה פורחת, מלעלות על האופניים ולהתחיל לרכב אל עבר הנופים שנמצאים ממש מולכם. אגם יקום קיים בדיוק בשביל חובבי הטבע ופורש את כל יופיו עבורכם. חוויה נהדרת שתגרום לכם לרצות להתפרש על הדשא כאשר שלל פרחים עוטפים אתכם בצבעיהם הנהדרים ונותנים לכם את התחושה המרגיעה מכל. אם יישאר לכם עוד זמן – מומלץ להמשיך בנסיעה קצרה ולהגיע למסלול אופניים נוסף בפארק אפק.
 

לא לשכוח מצלמה

מסלול טיול שמורת פולג – אגם יקום מתאים לכל הגילאים כאשר כל אחד יוכל למצוא את האטרקציה אשר מתאימה לו. מה יותר טוב מלהגיע אל מסלול טיול וליהנות משקט מופתי, מאווירה נהדרת ומחוויה בלתי נשכחת בטבע המשגע? מסלול אופניים בשמורת פולג – אגם יקום מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה מתאימים, בביגוד אופניים נוח, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים ומומלץ גם להצטייד במצלמה בכדי לתעד את שלל צבעי הפריחה, הנופים ובכלל המקום שמחכה רק לכם שתגיעו ותיהנו באופן בלתי פוסק. כמו כן, מכיוון שישנם אופציות שעומדות בפניכם במסלול זה תוכלו להצטייד בהתאם להן. מצב רוח טוב במקום כזה נחשב הכרחי ביותר.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.