מסלול אופניים בראש הנקרה

טיול אופניים בצפוןאם אתם תרים אחר חוויה ייחודית שבטוח לא תשכחו, תגיעו אל מסלול האופניים של ראש הנקרה. המקום הכי צפוני ברצועת החוף של מדינת ישראל וללא שום ספק שגם הכי יפה שבניהם. ייחודו של מסלול האופניים ראש הנקרה הוא בכמה וכמה דברים: בראש ובראשונה בתופעת הטבע של ההנקרות שבו. הנופים הנהדרים שתוכלו לראות ושלל הצמחייה ושלל האטרקציות הנהדרות שינעימו את זמנכם בצורה מושלמת. להבדיל מטיול אופניים בדרום, בצפון תמיד תהיו בסביבה ירוקה ומטופחת, במרחק קצר מכל מקווה מים.
 

מהי הנקרות?

 ברצועת החוף הצפונית ביותר של המדינה תוכלו כאמור למצוא את מסלול האופניים של ראש הנקרה. המילה הנקרות מתארת בעצם את נקודת המפגש של הים עם ההר שבמשך שנים על גבי שנים התנפצו גליו אל עבר הסלע וגרמו לכך שהתפורר ועקב כך נוצר מנהרות בתוך הסלע וכך מתאפשר לנו, המטיילים, לבקר באחת מתופעות הטבע היפות ביותר בעולם. תוכלו להיכנס אל המערה עצמה ולראות מקרוב כיצד נראים פני המים ממרחק נגיעה במקום כה מיוחד. בנוסף לכך, תעמדו על ההר ותביטו אל עבר הים הכחול וקו האופק שרק מתחיל עבורכם את ההרפתקה. צמחייה בשלל צבעים ובעיקר כאמור כמצופה, בחודשי הפריחה. הנאה נהדרת ונפלאה שאפילו מאפשרת לכם לרדת ברכבל התלול. מקום נפלא ויפהפייה מאין כמותו שייחקק בזיכרונכם כמסלול הטיול הטוב ביותר שאי פעם ביצעתם.
 

הטיול הצפוני ביותר

מסלול אופניים בראש הנקרה הינו נהדר ומצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות מספקת, כובע בימים חמים ואופני הרים שייקחו אתכם לטיול בלתי נשכח. מסלול הטיול ראש הנקרה הוא הטיול הצפוני ביותר אשר נוגע באופן ישיר בקו חוף שתוכלו להגיע אליו בארצנו. רצועת החוף של ראש הנקרה היא גם ללא ספק הכי מדוברת. חוויה נפלאה ואותנטית שמראה את יופיו של הטבע בצבעים מהפנטים, מרשימים והכי יפים שתוכלו לבקש. אם יישאר לכם זמן, תוך פחות משעה תוכלו להגיע לנחל גילבון וליהנות גם שם מרכיבת אופניים משגעת.
 

מתאים לכל הגילאים

מסלול האופניים בראש הנקרה הינו מתאים לכל הגילאים ומאפשר בעצם לכולכם לקחת חלק בחוויה חד פעמית. מסלול אופניים כמו מסלול הטיול של ראש הנקרה איננו דומה לשום דבר שיצא לכם לראות ולחוות עד היום. מקום יפהפייה לטייל בו בין שלל הצמחייה כאשר נוף של ים עצום וכחלחל מציץ מעבר לכתף שלכם, יגרמו לכם להעריך את הטבע יותר ממה שציפיתם עד כה. מסלול האופניים של ראש הנקרה מצריך מכם להצטייד בדברים הבסיסים ביותר לטיול: בגד ים, נעלי הליכה נוחות, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, חולצת רכיבה נוחה וכמובן קסדה בשביל הבטיחות. טיול מהנה!
למגוון צימרים בצפון מבית צופית.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.