מסלול אופני הרים בנחל גילבון

את נחל גילבון תמצאו במילון תחת השם: יופי מושלם ובלתי ייאמן שברא הטבע. מקום יפהפייה שמכיל את כל מה שצבעוני ויפה בטבע וכל מה שמטיילים נהנים ומחפשים לראות. מסלול אופניים נהדר ובלתי נשכח. ייחודו של טיול האופניים נחל גילבון הוא בכמות האטרקציות שבו. נחל נהדר ונדיר שמתחרה בגבורה מול הנחלים האחרים באזור רמת הגולן ושופע בצורה יוצאת דופן בשלל צמחייה, כאשר גם בחודשי הקיץ, עקב העצים שמסוככים על המקום, מסלול הטיול נשאר ברובו צונן ורוב הצמחייה שבו נשארת בגווני ירוק עז גם בעונות חמימות יותר.
 

 שמורת טבע מהפנטת

אזור רטוב וקניוני כאשר כבר בירידה אליו ניתן להרגיש את האדרנלין מטפס לדרגות גבוהות וגורם לכם לרצות לעוט קדימה לעבר הנחל ורק להתמכר לרחש המים שלו. בכל רגע נתון בטיול האופניים תוכלו ליהנות מצמחייה נהדרת שתעטוף אתכם מכל עבר ותעניק לכם תחושה מושלמת של מסלול אופניים בחיק הטבע. בכל חודשי השנה המקום עטור בצמחייה וכאשר גשם עז יורד על שלל הצמחייה, המקום מתמלא בצמחייה שופעת ופראית ומקבל גוונים עזים יותר של ירוק בריא. בנחל ישנה גם תופעת טבע כאשר המקום עטור בסלעי בזלת. נחל גילבון נמצא בשמורת טבע וליד מימיו תוכלו למצוא את שיחי המים הידועים: פטל קדוש, הרדוף הנחלים, ערבה, קנה מצוי, דביק ושיחי אברהם המקסימים. קיר עטור בצמחייה עוטף את הבריכה כאשר מי המפל עושים את דרכם בצורה פיתולית ונוחתים בנתיב יפהפייה וייחודי אל עבר נחל גילבון המרשים. מראה מלבב לכל המטיילים ורוכבי האופניים באשר הם.
 

לטבול את הרגליים

משפחה על אופנייםמסלול האופניים נחל גילבון מצריך מכם להצטייד בכפפות רכיבה ונעלי רכיבה נוחים וכמובן בבגד ים מכיוון שהיתרון המרכזי במסלול טיול נחל גילבון הוא שלא רק שנחשפים לנחל נהדר אלא גם מאפשרים לכם להיכנס ולטבול במימיו המופלאים. מסלול טיול נחל גילבון הוא מקום יפהפייה ועטור בשלל צמחייה כאשר צמחיית המים שמקיפה אותו מעניקה למקום ריח מתוק ונעים במיוחד. הנאה מרהיבה ובלתי נשכחת כאשר לאחר רכיבת אופניים מיוזעת  אתם יכולים לטבול את רגליכם במי הנחל בעודכם יושבים על האדמה עטורת הצמחייה, נשענים לאחור ונהנים מיופי פסטורלי ומשקט מופתי ממכר.
 

מה כדאי לקחת

מסלול אופניים נחל גילבון הינו מקסים ולמרות העובדה שנחשב כמסלול טיול בדרגה בינונית אשר מתאים יותר לרוכבים מקצועיים, הוא גם יכול להתאים כמסלול משפחות כאשר אתם תעשו אותו במידת זהירות גדולה יותר. הנאה מהפנטת וסוחפת בשלל צבעים מחכה לכם בטיול האופניים הנהדר של נחל גילבון. מקום פשוט כיפי, חוויתי ונהדר לטייל בו. כל אחד בקצב שלו יוכל לצעוד בשבילי המקום עטורי הצמחייה מסביב. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות מספקת, כובע בימים חמים, ובגד ים בכדי לטבול במי הבריכה הנעימים. והכי חשוב לרכב בזהירות על האופניים כי בשטח יש סיכוי יותר גבוה לנפילה על הקרקע.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.