מסלול אופני הרים בנחל בצת ונחל שרך

טיול אופניים בצפוןהנאה מגניבה כאשר צבעי הקשת בענן של הטבע מקיפים אתכם – מסלול האופניים הנהדר של נחל בצת-נחל שרך. ייחודו הבוהק של טיול האופניים בנחל בצת ונחל שרך הוא במגוון המראות שתוכלו לראות במקום אחד. זוג נחלים יפהפייה ומרשים כאשר בכל עונות השנה שופע במים ועטור בצמחיית מים מרהיבה, נוף פסטורלי והררי שנשקף מבעד לצמרות העצים ומערת נטיפים נהדרת. שלל של דברים – מקום אחד.
 

שני נחלים מדהימים ביופיים

אין כמו לרכב על אופניים בחיק הטבע ולראות שלל של צמחייה, בצבעים מגוונים בגוונים שונים אשר מסוככים ומקיפים אתכם מכל עבר. נופים עוצרי נשימה אשר משתקפים מבעד לעלים שמתנוססים ברוח ומעניקים לכם מבט נדיר אל עבר נוף הררי מיוער. כמובן שגולת הכותרת של המסלול היא זוג הנחלים המרהיב: נחל בצת ונחל שרך. נחלים מדהימים ביופיים, שופעים במים בכל עונות השנה ובצמחיית מים מפורסמת כמו הרדוף הנחלים, קנה סוף מצוי, פטל קדוש, עצי תמר וכדומה. כל המראות הללו מזכירים מעט ציור מושלם ואף מעניקים לכל מטייל שביקר במקום מין הרגשה שיש גן עדן כנראה עלי אדמות. בנוסף לכך, בזמןן סיור האופניים בחיק הטבע בשבילי המקום, תוכלו לראות בסמוך לנחל שרך את מערת הנטיפים שניתן להיכנס אליה בזחילה, מה שמוסיף פן אתגרי מעט לטיול כאשר יש בידכם אך ורק פנס ולא שום אמצעי אור אחר. חוויה מהפנטת ומהנה ומאפשרת לכם לשכשך את רגליכם בכיף במים הצוננים של מסלול זה. אחרי כל מה שקראתם עד עכשיו, אתם בטח מבינים מדוע זהו אחד המקומות המומלצים לטיול אופניים בצפון.
 

לא לשכוח פנס

חוויה נהדרת מאין כמותה מחכה לכם בטיול האופניים הנפלא של נחל בצת-נחל שרך, אל טיול זה אתם צריכים להצטייד בכמות מספקת של מים, נעלי הליכה אשר מתאימות לצעידה במים, בגדי הליכה נוחים או ביגוד אופניים מותאם לאקלים, כובע בימים חמים ופנס. כיף לדווש על האופניים בחיק הטבע, על שביל אדמה לח כאשר רוח נעימה ונקייה מלטפת את פניכם. הנאה נהדרת מאין כמותה מחכה לכם במסלול האופניים הנפלא של נחל בצת ונחל שרך. מקום יפהפייה ועטור בכל היופי של הטבע.
 

חוויה יוצאת דופן

מסלול הטיול של נחל בצת ונחל שרך מתאים לכל הגילאים ומבטיח לכולם הנאה של פעם בחיים. נחל בצת ונחל שרך – זהו המתכון המוצלח ביותר שלכם לטיול מהנה במיוחד. חוויה הרפתקנית המשלבת נחלים ואף מערה שמוסיפה פן מסתורי קצת לעלילת הטיול. מסלול הטיול באופניים בנחל בצת ונחל שרך מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, נעלי הליכה אשר מתאימות להליכה במים, כמות מספקת של מים וכובע.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.