מסלול אופני הרים בנחל הקיבוצים

מסלול האופניים של נחל הקיבוצים נחשב כאחד הסוחפים מבין מסלולי האופניים הרבים בארצנו ומדי שנה ושנה פוקדים אותו אלפי אנשים שנהנים הן מהנחל הנהדר והן מהמקום מלא הקסם שבו. ייחודו של מסלול טיול נחל הקיבוצים הוא כמובן, ללא שום ספק בכלל, הנחל הנהדר שבו. נחל הקיבוצים מציע לכם חוויה נהדרת ומרתקת כאשר אתם טובלים בבריכה ונהנים משלל צמחייה בכל הצבעים שהכי כיף לראות ולהתמכר ולהישאר מהופנטים מיופיים המשגע.

 הנוף של עמק בית שאן

המקום היפהפייה שאתם עומדים לרכב בו, העונה לשם נחל הקיבוצים, מציע לכם חוויה נהדרת במקום בו האווירה מדהימה. בגדותיו של הנחל תוכלו למצוא את הצמחייה הטיפוסית שגדלה בקרב מים כמו : קנה מצוי, עצי תמר ורבים אחרים ומקסימים. נחל הקיבוצים מתקיים ומקבל את מימיו מכמה מעיינות שנמצאים באזור המזרחי של הגלבוע ומתנקזים בסופו של דבר, כאמור, בנחל הקיבוצים. מסלול הטיול פורש בפניכם שתי אופציות. האחת היא לסיים את מסלול האופניים ברגע שהנחל נגמר ובעצם לחזור בשביל העפר אל עבר חניון שממנו התחלתם את ההרפתקה, או לחלופין ישנה גם אופציה נוספת כאשר תוכלו להמשיך את מסלול הרכיבה על האופניים לכיוון המשך דרך העפר כאשר בהזדמנות הראשונה אתם פונים שמאלה, משמע מערבה כשפניכם מועדות להמשך השביל. בהמשך יתגלו לפניכם בריכות רבות הצמודות זו לזו ובכך תיכנסו לחוויה אחרת. בין כה וכה, אם תחליטו לבצע את המסלול הקצר או להמשיך להרפתקה ארוכה יותר תוכלו ליהנות מנוף מדהים שניתן למצוא אך ורק באזור עמק בית שאן. מגוון רחב של הרים וגבעות עד קו האופק הנראים כמעט מצוירים בשלמות. נוף עטוף בירוק כאשר בחודשי הפריחה מצטרפים לחגיגה צבעים נוספים. הנאה מדהימה שמצריכה מכם יכולות שחייה או לחלופין, מכיוון שמסלול ההליכה מצריך כניסה לנחל, מי שאיננו יודע לשחות יצטרך להצטייד באמצעי ציפה שונים שיעזרו לו לבצע ולקחת חלק במסע הקסום של שמציע לכם מסלול טיול זה. טיול אופניים מהנה שישאיר אתכם עם טעם של עוד.
 

לא לשכוח בגד ים

רכיבת אופניים בטבעטיול האופניים נחל הקיבוצים מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, בגד ים, כובע בימים חמים, מים בכמות מספקת ואמצעי ציפה במידה ואינכם יודעים כיצד לשחות. אם גם ילדכם הקטנים מצטרפים לטיול, יש לדאוג לאופני ילדים אשר בנויים לשטח. נחל הקיבוצים הוא אחד ממסלולי האופניים הפופולאריים ביותר שרוב גדול מן המטיילים בארץ אוהבים להגיע וליהנות מימיו, נופיו ובכלל מהמסע המדליק והבלתי נשכח שהוא סוחף ויסחוף אתכם אליו. חוויה נהדרת ועוצרת נשימה אשר מקנה לכם נקודת מבט מעט שונה אל עבר עמק בית שאן והסביבה המהפנטת והמגוונת באטרקציות שבה.
 

טבילה במים הנעימים

מסלול אופניים בנחל הקיבוצים מתאים לכל הגילאים. כמו כן, מכיוון שמסלול הטיול מצריך כניסה במים צריך במקרה ומדובר בטיול עם ילדים, השגחת מבוגר. נחל הקיבוצים הוא טיול אופניים פשוט נהדר שמעניק לכל אחד מהמבקרים בו את הזכות לראות את אחד מהנחלים עתירי המים והמקסימים ביותר שישנם בארצנו. לא לשכוח שהרכיבה מתבצעת בטבע ולכן חובה לדאוג לשים קסדה על הראש בכל שלב של המסלול. שיהיה טיול מהנה ובטוח!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.