מסלול אופני הרים בנחל זוויתן עליון

רבים שומעים את שם מסלול האופניים נחל זוויתן עליון אך לא באמת יודעים במה מדובר. ובכן, נחל זוויתן עליון הוא בין הנחלים היפים ביותר שיש בארצנו כאשר הדרך אליו עוברת במסלול טיול כיפי וחוויתי במיוחד. הנאה מרובה במקום אחד עטור צמחייה ושפע של מטיילים. עם השילוב המקסים של האטרקציות כמו מבנים היסטוריים, צמחייה מפוארת ומסלול טיול נהדר שמשקיף אל עבר נופים מהפנטים מקבל את מסלול הטיול נחל זוויתן עליון את הזכות להיקרא בשמו השני והמוכר לא פחות – מסלול האופניים הטוב במדינה.
 

נופי הרי הגולן

שדרה של סלעים ואבנים המשתרעים על שטח עצום כאשר מסביבם נופים נהדרים שכוללים בתוכם גבעות קטנות עם נגיעות של צמחייה נהדרת הופכות את מסלול הטיול נחל זוויתן עליון לאחד בעל המראות המרשימים ביותר בארצנו. מקום נהדר כאשר נקודות התצפית שלו לאורך כל מסלול האופניים פשוט עוצרות נשימה. הטיול מתחיל משביל עפר בקצב הליכה של כבערך ארבעים דקות כאשר אתם חולפים על פני מבנים עתיקים וממש מולכם נפער פתח ענק שמראה לכם, ממש כמו חלון ראווה, את היופי הנדיר והנהדר של הרי רמת הגולן והסביבה הנפלאה שלו. בהמשך אתם מגיעים אל עבר ג'ונגל בסגנון ישראלי שבו צמחייה רבה וסבוכה שתצטרכו לנתב את עצמכם בה ומשם הדרך סלולה אל עבר גאולת הכותרת המרכזית של הטיול – נחל זוויתן עליון. כאמור משטח של סלעים משני גדותיו של הנחל חולף על פניו ומשרה לו אווירה של נחל נסתר ורגוע שכיף פשוט לשבת על אחד מהסלעים במקום וליהנות משקט מופתי ואוויר הרים צלול כיין. כמו כן, צמחייה נהדרת של מים מקיפה את המקום כמו הרדוף הנחלים, קנה מצוי ועוד רבים ויפים לא פחות. תוכלו גם לטבול במי הנחל ,לאחר הרכיבה המהנה על האופנייםו, ליהנות מפן נוסף ומיוחד לטיול.
 

טבילה במי הנחל

טיול האופניים נחל זוויתן עליון מצריך מהמטיילים שפוקדים אותו להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, וכובע מכיוון שרוב המסלול חשוף לכן על אחת כמה וכמה יש להקפיד על כובע בימי הקיץ. כמו כן ניתנת ההזדמנות להשתכשך במי הנחל ולכן תוכלו להגיע עם בגד ים.  מסלול אופניים נחל זוויתן עליון הינו מקסים ויפהפייה בצורה בלתי רגילה כאשר הנופים הנפלאים ביותר שמשקפים את אזור רמת הגולן נפרשים לכל עבר. חוויה מרגשת שמכירה לכם מקרוב את כל היופי הנסתר שיש בטבע ואת הצמחייה הרבה שבה ובעיקר בחודשי הפריחה. הנאה נהדרת ובלתי נשכחת ממסלול אופניים באמת נדיר באיכותו.
 

מסלול של פעם בחיים

רכיבת אופניים בטבעמסלול טיול האופניים נחל זוויתן עליון הינו בעל מראה ייחודי והנאה אדירה אשר מתאימה לכל הגילאים ומומלצת בעיקר כמסלול טיול משפחתי. הנאה מקסימה, קסומה ומרהיבה מחכה לכם במסלול הטיול המושלם של נחל זוויתן עליון. מקום יפהפייה אשר מספק חוויה של פעם בחיים. יש להצטייד בערכה לתיקון פנצ'רים בשביל כל מקרה של תקר שעלול לצוץ. את הערכה ניתן להשיג בכל חנות אופניים. בחנויות אלו ניתן גם להשיג חולצות רכיבה שיעזרו לגוף לנשום במהלך הדיווש.   נסיעה בטוחה ונעימה!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.