מסלול אופני הרים בנחל חרוד

ישנם רוכבי אופניים אשר כל מקום שהם מגיעים אליו מחפשים ובוחנים אם זהו המסלול היפה ביותר שהיו בו. אך אפשר להפסיק לבדוק כי ללא ספק מסלול האופניים בנחל חרוד לוקח ובהליכה את כל שאר מסלולי הטיולים שהכרתם עד כה. ייחודו של מסלול האופניים בנחל חרוד הוא הנופים הנהדרים שלו, פרט לנחל עצמו שנחשב מרהיב וכמעט בכל ימות השנה עטור במים נקיים ונפלאים. חוויה נהדרת שמשלבת מגוון של נופים ואטרקציות ומציגה בפניכם תמונה יפהפייה ומושלמת.
 

מבט על זרימת הנחל

מבנה האבנים שעוטפים את נתיב נחל חרוד, ובעיקר את המפל הקטנטן שבו, מעניקים לו זרימת מים מיוחדת אשר ניראת ממש כאילו המים יורדים להם בקלילות במדרגות. מנקודת תצפית גבוהה אל עבר האזור המרהיב והקניוני תוכלו לראות את זרימת המים עד אשר היא בסופו של דבר כאמור, נשפכת אל הנחל. צמחייה מרהיבה עוטפת את הנחל ומכיוון שמדובר בצפון הארץ תוכלו לראות על אחת כמה וכמה צמחייה מרובה ובשלל צבעים כאשר בחודשי הקיץ הצמחייה צהבהבה יותר, בחורף הצמחייה צבועה בצבע ירוק עז ובחודשי הפריחה תוכלו לראות צבעים מהפנטים – פריחת הפרחים היפים ביותר שדמיינתם מגיעים על ידי ביטוי בהתפרשותם על שטח מרחבי עצום עד שבקו האופק נראים ממש כמו מגש צבעים שהתערבב. על גבי האופניים תיתקלו בנופים פסטורליים מאין כמותם שיגרמו לכם לרצות לשבת בסמוך לנחל ולהתמכר לשקט המופתי ולמראות הנהדרים. המקום נראה כאילו אתם מטיילים באירופה הרחוקה בין המקומות המובחרים ביותר שבהם. לא לחינם המקום הפך לפופולארי בין טיולי האופניים בצפון בפרט, ובישראל בכלל.
 

שקט ממכר ונוף משכר

טיול אופניים בצפוןטיול אופניים בנחל חרוד מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, מצלמה כדי לתעד את כל הנופים המקסימים והצבעוניים סביבכם והכי חשוב – מצב רוח טוב. אין כמו להגיע אל מסלול טיול וליהנות מקסם מיוחד, שקט ממכר, נוף משכר ובעיקר – חוויה אחת בלתי נשכחת. טיול האופניים בנחל חרוד מציע לכם יום פשוט מושלם בין שבילי חיק הטבע כאשר לגדותיו של השביל פרושים מיטב הצמחיים והצבעים הנפלאים שלהם. מקום מדהים ביופיו שתוכלו רק להביט וכבר להרגיש שהיה שווה להגיע ולפקוד את המקום.
 

מה צריך להביא?

קשה כיום למצוא חוויות רבות כמו החוויה שמחכה לכם במסלול האופניים הנפלא של נחל חרוד. אחד הנחלים המרשימים אם לא המרשים ביותר שניתן למצוא מבין מסלולי הטיולים בארצנו. כאמור, יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כובע בימים חמים, כמות מספקת של מים, ולפני תחילת מסלול האופניים יש לנעול נעלי רכיבה נוחות שיקלו עליכם במאמץ. טיול מהנה!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.