מסלול אופני הרים בנחל יצפור

אולי הפעם תחליטו לצאת אל עבר מסלול אופניים בחיק הטבע ולהרגיש מין הרגשה מיוחדת כזו, שהגעתם אל מקום יפהפה שבו אתם חווים חוויה נהדרת וקסומה? זה הזמן לשינוי ופשוט להגיע אל מקום נהדר – נחל יצפור. ייחודו של מסלול האופניים בנחל יצפור ידוע בשל היותו גורם משיכה עצום לאלפי מטיילים שלא מפסיקים להגיע אליו מדי שנה, בכל פעם מחדש, גם אם עשו את מסלול האופניים כבר פעמים רבות. מעבר לכך, הנופים, הצמחייה ושלל האטרקציות גורמות לו להיות בולט מבין מסלולי הטיולים בארצנו.
 

אירוס הגלבוע בצד הדרך

אין כמו לטייל במקום שלאורך כל צעד וצעד במסלול נחשפים אל עבר הנופים של עמק בית שאן שפשוט שוטפים את העיניים בצבעים אקזוטיים אשר משתלבים זה בזה בצורה מיוחדת ומושלמת מאין כמותה. מומלץ שתבחינו בצידו העליון של מסלול האופניים, כאשר מסתתר בו הפרח המוכר ביותר במדינה, אירוס הגלבוע, שמאוד מאופיין באזור הצפון ובעיקר באזור עמק בית שאן. לאט לאט תגיעו אל חלק צר וקניוני ובו מפלים מיובשים כאשר תוכלו לגלוש בהם בחוויה נהדרת. נחל יצפור הוא בין היפים שתוכלו לבקר בהם. צמחייה נהדרת, שקשה כיום למצוא במסלולי טיולים אחרים, נראית מכל עבר במקום. נחל נהדר ורעש פכפוך מים שגורם לך להעריך את הטבע כל פעם מחדש. כל מטייל פשוט מוצא עצמו מחכה עד שהשמש תשקע, כאשר הוא מבין שהיום נגמר. מסלול הטיול הנהדר והשקט המופתי שפוקד אותו מספקים הנאה נפלאה מאין כמותה שרק מחכה לכם בנחל יצפור.
 

לטבול במי הנחל

רכיבה בנוף ירוקטיול אופניים בנחל יצפור הינו מקסים ומצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים ובאופני הרים שיעזרו לכם לרכב בשטח. אם אין לכם זוג אופניים משלכם, תמיד תוכלו לבדוק את האפשרות של השכרת אופניים. מסלול אופניים נהדר מחכה לכם בנחל יצפור. מקום נפלא ועטור צמחייה ירקרקה ובחודשי הפריחה יש אפילו עוד צבעים נוספים שמחכים רק לכם שתגיעו ותתרשמו מיופיים. הנאה עצומה ונהדרת מאין כמותה בנחל יצפור מלא הקסם והחן.
 

לא לשכוח מצב רוח

טיול אופניים בנחל יצפור הינו נדיר ונהדר ומתאים לכל הגילאים. מסלול חוויתי בטבע יפהפייה שמשקיף אל עבר נוף הררי עוצר נשימה וסוחף מחכה לכם במסלול הטיול של נחל יצפור. מסלול טיול נחל יצפור הינו חוויתי ומתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, מצלמה, כי רצוי ביותר לתעד את הנוף הנפלא של המקום, ובעיקר המון המון מצב רוח טוב

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.