מסלול אופניים בפקיעין ומערת רשבי

הנאה מדהימה מחכה לכם במסלול האופניים הייחודי ביותר מבין מסלולי הטיולים בארץ : פקיעין ומערת רשבי. חוויה נדירה ונהדרת שלא תוכלו וגם לא תרצו בחיים לשכוח. חוויה ייחודית בשל הסיפור העתיק יומין והמרתק שעומד מאחוריו. פקיעין הוא בעצם פארק בעל אוכלוסיה של תושבים דרוזים מקסימים שיארחו אתכם באופן נפלא ויתן לכם את התענוג להיכנס ולהישאב בבת אחת אל תוך ספרי ההיסטוריה ולהגיע אל מערה מדוברת אחת – מערת רבי שמעון בר יוחאי. יש סיכוי רב שטיילתם במסלולי אופניים רבים, אפילו יש סיכוי שהגעתם למקומות שאף נוף בעולם לא יצליח להתחרות בהם, אך מסלול אופניים כמו בפקיעין ומערת רשבי לא ראיתם ולא חוויתם. טיול אופניים בצפון כמו שכתוב בספר.
 

סיפורו של בר יוחאי

פקיעין הינו כפר חביב הנמצא בגליל המערבי וישמח לארח אתכם ולפנק אתכם באדיבותו, במסעדות והחנויות הנהדרות שלו. בין מבני הבתים העתיקים תוכלו להגיע למערה של אחד הצדיקים הגדולים ביותר שנולדו לעם היהודי – רבי שמעון בר יוחאי. נחזור קצת אחורה ונסביר. רבי שמעון בר יוחאי נאלץ לנוס על נפשו ולהימלט מפני השלטון הרומי שרצה להוציאו להורג ולכן, הסתתר במערה במשך כשלוש עשרה שנה עם בנו אלעזר. נעשה להם נס וליד המערה נמצא מעיין ועץ חרוב שעזר להם להמשיך ולהתקיים ובמשך הזה הארוך הזה נכתב ספר הזוהר. גם האדישים שבין המטיילים בארצנו, אין זה חשוב אילו סוג מטיילים אתם וגם לא חשוב מאיזו עדה, כל אחד מסוגל להרגיש מין התרגשות כזו בלב וצמרמורת לנוכח העובדה שאתם עומדים בתוך כפר עתיק ויפהפייה ומול מערה עתיקה בידיעה שקרו בה דברים כה נפלאים. חוויה מהפנטת ומשכרת חושים.
 

הגליל המערבי בשיאו

מסלול האופניים בפקיעין ומערת רשבי מצריך מכם רק להצטייד במצלמה כדי לתעד את ההיסטוריה הנהדרת של המקום ובאופני הרים שיעזרו לכם לדווש בין שבילי המסלול. אם אין לכם אופניים, כדאי לכם לבדוק את האפשרות של השכרת אופניים בצפון. אין הרבה מסלולי טיולים אשר דומים בסדר גודלם למסלול הטיול של פקיעין ומערת רשבי. חוויה נהדרת שלא תוכלו וגם לא תרצו לשכוח אלא להפך, תמצאו עצמכם חוזרים פעם אחר פעם אל עבר המקום המדהים ביותר שיש בארצנו בכלל ובפרט בגליל המערבי. חוויה נהדרת והכרחית.
 

מומלץ לכל הגילאים

אופניים למכירהמסלול האופניים בפקיעין ומערת רשבי מתאים ומומלץ לכל סוגי המטיילים ולכל הגילאים. הנאה מקסימה מאפשרת לכם להיכנס אל תוך אחד מהתקופות העתיקות ביותר בהיסטוריה כאשר אתם מסיירים בכפר קסום ומלא בחן ונהנים מטיול בעל פן אחר וסוף סוף שונה רק לחיוב כמובן, מכל שאר מסלולי הטיולים. מסלול האופניים בפקיעין ומערת רשבי מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כפפות רכיבה איכותיות ובהמון מצב רוח. כל אשר תרצו תוכלו למצוא בשלל החנויות שבמקום. אם לא הספיק לכם מהטיול הזה, מומלץ להמשיך בנסיעה לכיוון מפל יהודיה, ובכך לסיים את היום בתוך מים צוננים.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.