מסלול אופניים בפארק קנדה

חוויה נפלאה מחכה לכם באחד הפארקים היפים ולדעת רבים (ובצדק) היפה ביותר מבין שלל הפארקים הרבים בארצנו – מסלול האופניים בפארק קנדה. חוויה נהדרת אשר מוכיחה פעם אחר פעם שאין כמו יופי של הטבע ובעיקר כאשר הוא מתחבר בצורה מושלמת אחד בשני. מהו בעצם ייחודו בעייני רבים של מסלול האופניים פארק קנדה? ובכן, כל אחד יגיד לדעתו משהו אחר אך דבר אחד במשותף להם הוא המיקום של הפארק וללא ספק הנופים האקזוטיים, פסטורלים ומרהיבים שלו. מכל נקודה בפארק, בין שלל האטרקציות, תתקלו בנוף מרהיב ביופיו שיגרום לכם להתאהב במקום באופן מוחלט. מיקומו האטרקטיבי של הפארק, ליד לטרון, יחסוך לכם נסיעה לטיול אופניים בצפון או בדרום הארץ.
 

בין תל אביב לירושלים

החברה להגנת הטבע לא בוחלת ולו בדבר אחד ונכנסת במלוא העוצמה בכל מסלול טיול מובחר בארץ ושומרת, מגנה ומטפחת אותו במלוא העוצמה. כך גם קורה עם מסלול הטיול של פארק קנדה. פארק קנדה כאמור נמצא בלטרון, ממש על הכביש שבין תל אביב לירושלים. מיקומו המושלם מושך אליו מטיילים מכל קצוות הארץ ובכך הופך אותו למסלול טיול שממש נראה כמסלול עלייה לרגל של מגוון המטיילים ורוכבי אופניים שפוקדים את המקום. המסלול מתחיל מכניסתכם לפארק עד אשר מגיעים למרכזו ומה רואים בדרך? שלל רב של דברים. קודם כל מצדיו של מסלול האופניים תוכלו להבחין בצמחייה גבוהה יחסית אשר בחודשי הקיץ מתעטפת בצבעי חום – צהוב ובחורף ידועה בשלל צבעי הירוק עז המרהיב שלה. שלל הצמחייה במקום עוצרת נשימה כאשר בחודשי הפריחה על אחת כמה וכמה תיהנו מיופי המקום. מבעד לעצים גבוהי הצמרת ושלל סוגי השיחים תוכלו לראות חורבות עתיקות יומין שקיימות במקום עוד מימי הרומאים, מבנה ארכאולוגי של ממש. המסלול כאמור עובר דרך בוסתנים ועצי זית, חרובים, שקדים, תאנים, רימון ועוד רבים ויפים אחרים. כמו כן תוכלו להיחשף גם אל תעלות מים עתיקות שגם הן כאמור, מימי הרומים. חוויה נהדרת ובלתי נשכחת במקום בו תרמו את מיטב כספם יהודי קנדה ומכאן גם נובע שמו של הפארק – פארק קנדה. המקום נמצא במרחק קצר ממבצר אנטיפטרוס, ולכן מומלץ לשלב את שני המקומות בטיול אחד.
 

הנאה בלתי נגמרת

מסלול האופניים פארק קנדה מרשים בכל קנה מידה אפשרי ומצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, זוג אופניים (אם אין לכם אז תמיד תוכלו לבחור באופציה של השכרת אופניים) והכי חשוב – הרבה הרבה מצב רוח טוב. כולנו בסך הכל מחפשים חוויה שתפיק עבורנו את המירב, תעניק את העוצמה הזו שניתן למצוא אך ורק בחיק הטבע, את השקט המופתי, את ההנאה הזו שכל מטייל באשר הוא רוצה למצוא. ובכן, עכשיו יש לכם לאן לפנות ובעיקר ליהנות. מסלול הטיול בפארק קנדה הינו מיוחד ואיכותי בשל הסדר והטיפוח שלו על ידי החברה להגנת הטבע ושלל האטרקציות שפתוחות בפניכם ומעניקות לכם את האפשרות להיכנס אל תוך עולם מסתורי ומרהיב שיגרום לכם לרצות להישאר במקום שעות על גבי שעות. מקום מושלם לטיול אופניים לנשים ולגברים כאחד.
 

תבואו עם מצב רוח

מסלול האופניים הנהדר בפארק אפק מתאים לכל הגילאים. קסם, שקט מופתי ואווירה ייחודית ניתן למצוא רק באזור לטרון, ליתר דיוק – בפארק קנדה. חוויה מופלאה שתגרום לכם ליהנות בכל רגע ממסלול הטיול ומהצמחייה המרובה שמקיפה אותו. מסלול האופניים בפארק קנדה הינו מתאים לכל הגילאים ומאפשר למשפחות לקבל זמן איכות נפלא. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, נעלי רכיבה נוחות והכי חשוב הרבה הרבה מצב רוח טוב.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.