מסלול אופני הרים במפל יהודיה

אופניים בכבישמסלול אופניים במפל יהודיה אינו דומה לשום דבר שהכרתם עד היום.  טיול מפתיע ושופע בשלל צמחייה מדהימה שתגרום לכם להיסחף ולהתאהב באופן טוטאלי וסופי ביופי הבלתי פוסק של הטבע. טיול אופניים במפל יהודיה ייחודי בעיקר בשל המפל הנפלא שלו שנחשב לאחד המפלים היפים ביותר בארץ, אם לא היפה ביותר. מעבר לכך, תוכלו למצוא מסלול הליכה מהנה שיגרום לכם לרצות להישאר בחיק הטבע עד אשר השמש תשקע.
 

שני מסלולים שונים לבחירתכם

 הכניסה אל עבר ההרפתקה של מסלול האופניים במפל יהודיה מתחילה כאמור מחניון נחל יהודיה. לאחר ירידה קצרה וקלה תוכלו למצוא את עצמכם בוהים באחד הנחלים עתירי המים, המרשימים ביותר, צוננים ונקיים שמחכים רק לכם שתעלו על בגד ים ותיכנסו לטבילה מהנה. ישנן שתי אופציות לבצע את מסלול האופניים: האחת היא לחזור באותה הדרך שבה הגעתם שזוהי דרך אשר מומלצת יותר למשפחות אשר מגיעות עם ילדים מתחת לגיל 12 וישנה גם את האפשרות השנייה שהיא להמשיך ולבצע מסלול מעגלי שייקח יותר זמן ואף יצריך מכם לטבול במי המקום גם אם אינכם כל כך מעוניינים, כאשר טובלים במים ומתחילים בשחייה אל עבר סולמות אשר מקובעים בקיר ולשלל אטרקציות של ספורט אקסטרים. לאחר מכן יחזיר אתכם המסלול בסופו של דבר לחניון יהודיה . יש לקחת בחשבון שלמי שיש פחד גבהים ואיננו מטיב לכת רצוי לסיים את הטיול במפל ולשוב מהדרך שבה הגעתם. מסלול הטיול חולף על פני נופים משגעים ועוצרי נשימה שכמעט בכל חודשי השנה מתעטפים בצמחייה עשירה ומגוונת. כמו כן, כמובן שבחודשי הפריחה תוכלו ליהנות מצבעים משגעים של פרחים שמחכים רק לכם להתפעל מהם וליהנות מיופיים. הדרך אל המפל קלה אך עם זאת מאתגרת ביותר ותוכלו לשבת ולבהות במפל שעות כאשר רעש פכפוך המים גורם לכם להתמכר אליו באופן מיידי וטוטאלי. חוויה מרגיעה אחרי טיול אופניים סוחט ומהנה.
 

מה כדאי לקחת

טיול אופניים מפל יהודיה הינו חוויתי ונהדר שמצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים ובגד ים. לרוכבים מומלץ להגיע עם אופני הרים שמתאימים לתוואי הדרך. מי שמעוניין להמשיך את מסלול הטיול ולעלות את החוויה לדרגה קצת יותר קשה צריך להיות מודע לכך שתצטרכו ללא יוצא מן הכלל להיכנס ולטבול במים, כך שבמידה ואתם לוקחים עמכם מצלמה תדאגו להגיע עם כיסוי אטום מים לכך. הנאה מטריפה אשר תיקח אתכם אל מקום שלא ידעתם שאפשר להגיע אליו במסלולי האופניים בארצנו. חוויה עצומה מאין כמותה מחכה לכם במסלול הטיול הנפלא והמוכר – מסלול הטיול במפל יהודיה. מקום נהדר אשר נחשב כמסלול טיול בין המאתגרים והיפהפיים ביותר בארצנו כאשר נופים עוצרי נשימה נפרשים למולכם. מפל יהודיה נחשב גם לאחד מהמפלים היותר מרשימים שתוכלו לראות והוא עתיר בזרימת מים מדהימה.
 

מפל בגובה 25 מטרים

 מסלול אופניים במפל יהודיה הינו מסלול שפותח את דרכו הקסומה לכל הגילאים ומאפשר לכם לבחור איזה מסלול טיול אתם מעדיפים לפי רצונכם. מפל יהודיה הינו מקום מלא בחן וקסם כאשר היופי בו מתמזג עם מפל נהדר שגובהו בערך כ – 25 מטרים והוא נמצא במקום מרהיב ביותר עם אנרגיות נהדרות וממכרות. מסלול טיול מפל יהודיה הינו מקום אדיר ונפלא כאשר הוא בעל יתרון משמעות והוא מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בכמות מספקת של מים, בגדי הליכה נוחים, כובע, בגד ים, קסדה לרוכבי אופניים בשביל הבטיחות ובעיקר המון מצב רוח טוב.
.
למגוון צימרים בצפון מבית צופית.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.