מסלול אופני הרים במפל הבניאס

חוויה נהדרת, ממש ההרפתקאה האידיאלית כפי שכתוב בספרים, מחכה לכם במקום במסלול האופניים הנהדר של מפל הבניאס המוכר והאהוב. נפלא ויפהפייה אלו הם רק חלק קטן מן השמות שמתאימים להגדרה הסוחפת של טיול האופניים במפל הבניאס. ייחודו של מפל הבניאס הוא בכך שהוא נחשב כמפל העשיר ביותר במים בארץ הן בכמות המים שלו וגם בסחף האדיר שלו. חוויה נהדרת ומהפנטת שתגרום לכם להבין למה אנשים רבים מתאהבים בזה אחר זה במפל הידוע ביותר בארץ, ומגיעים כל פעם מחדש עם האופניים כדי להנות מרסיסי המים הנישאים באויר.
 

המפל השוצף והגועש

 מסלול האופניים של מפל הבניאס נמצא היישר למרגלותיו של הר החרמון המוכר, המושלג לעיתים והיפהפייה. מי המפל זורמים באופן רב עוצמה באפיק קניוני מדהים במיוחד. נקודות התצפית שנפערות לפניכם כאשר אתם עושים את דרכם אל עבר המפל הינם משגעות וייחודיות. מפל הבניאס שוצף במים וגועש כאשר בסופו לאחר כמה קילומטרים הוא נפגש לבסוף עם נחל דן ושניהם מתמזגים ונשפכים אל נהר הירדן , בסמוך לכנרת. ממבט חטוף אל עבר מפל הבניאס אפשר להבין למה הוא מצליח למשוך אליו אלפי מטיילים ורוכבי אופניים בכל פעם מחדש. מפל שנופל ברעש מרשים עקב הכמות הסוחפת והאדירה של מימיו. כאשר תעמדו על גשר העץ שבמקום, תביטו אל עבר העצים המכופפים שמסוככים על מי המפל בבריכה שמתחתיו וניראים ממש כציור מושלם שצייר גודלי האמנים שישנם. תמונה פסטורלית שלא תמצאו שנייה לה באף מסלול טיול אחר. צמחייה אדירה שעוטרת את המקום בצורה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת שתגרום לכם לרצות ולקחת שק שינה ופשוט לישון לצד רחש המים ויופי הטבע הבלתי פוסק. 
 

המים ניתזים לכל עבר

מסלול אופניים במפל הבניאס הינו מקום מקסים במיוחד כאשר הוא מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים, כובע בימים חמים וחולצת רכיבה נוחה למטיילים המדוושים. מומלץ מאוד מאוד להגיע מצוידים גם במצלמה כי נופים כאלו ומפל אדיר שכזה ממש לא רואים בכל מקום ובכל יום. מסלול אופניים במפל הבניאס הינו משגע בכל קנה מידה אפשרי. מעבר לכך, רעשו הסואן של התנפצות המים בבריכה שמתחתיו גורמת גם למטיילים האדישים ביותר להתרשם מהמפל שעומד מולם. מפל הבניאס נחשב כאחד הבכירים בישראל ומוכר בשל כמות המים המשובחת וזרימתם האדירה. חוויה נהדרת ומהפנטת בנופים ובקסם מיוחד. 
 

מתאים לגדולים ולקטנים

מסלול האופניים מפל הבניאס הינו בעל יתרון משמעותי על שכניו, כשמעבר ליופיו המשגע הוא גם מאפשר לכל אחד להגיע לשבילי המסלול שלו ליהנות ולהתפנק מיופי בלתי פוסק. שביל מסלול מאתגר שחולף על פני יופי נעים למראה ואוויר קריר וצונן שמלטף את פניכם כאשר אתם מתכופפים וחולפים על פני עוד עץ מרשים שמסוכך עליכם. חוויה מופלאה ובלתי נשכחת. מעבר לכך, תוכלו לאחר מספר קטן של קילומטרים לרכב על האופניים לכיוון מערת הבניאס המרשימה ביותר בפני עצמה ונחשב כאטרקציה מצוינת נוספת שההתברכה במסלול רכיבה. מסלול אופניים במפל הבניאס בצפון הארץ הינו מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע ובעיקר המון מצב רוח טוב. 
 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.