מסלול אופניים בפארק אפק

כל מטייל אוהב להגיע אל מקום ולראות שלל של נופים ומגוון רחב של אטרקציות שינעימו את זמנו, במיוחד בשביל זה הוקם פארק אפק, בדיוק בגלל הסיבות הללו אשר יגרמו לכם להבין מדוע כל כך הרבה אנשים מתאהבים בכל פעם מחדש בפארק אפק הנהדר. מהו בעצם ייחודו של פארק אפק? ובכן, פארק אפק נחשב כאחד מנושאי הדגל ברשימת הפארקים הנפלאים והמושקעים ביותר במדינת ישראל. הפארק שופע באטרקציות אשר יגרמו לכם לא לרצות לעזוב את המקום וליהנות מהנאה בלתי פוסקת בין שלל צמחייה מרהיבה ונופים מהפנטים. לא לחינם קיבל המקום את התואר המסלול הכי טוב מבין מסלולי האופניים במרכז.
 

גן עדן במרכז הארץ

אופניים מתקפליםרבים מכירים את פארק אפק בכינויו השני – תל אפק. אין זה משנה כיצד אתם מכנים אותו, כדאי שתתכוננו לאחת מן החוויות המרשימות ביותר שאתם עומדים לחוות. מקום נהדר ויפהפייה שכאילו עליו נרשם מתוך הספר כיצד פארק אמיתי אמור להיראות: אגם יפהפייה המשרה אנרגיה מרגיעה מאין כמותה, צמחייה מרובה בשלל סוגים וגדלים ובחודשי הפריחה בכלל המקום מתנוסס בגאווה בצבעים מהפנטים במיוחד, מסלולי טיולים מלאי חן וקסם ובעיקר מקום שאפשר לשהות בו שעות מבלי להרגיש כיצד השמש כבר שקעה לה מבעד לעננים. פארק אפק נמצא ממש בסמוך לעיר ראש העין והחברה להגנת הטבע שומרת בקפידה על יופי המקום. מסלול המיועד לרכיבה על אופניים יאפשר לכם להגיע לא רק עם אופני שטח, אלא גם עם אופניים מתקפלים, ואם אתם משפחה שמגיעה בהרכב מלא, מומלץ להגיע גם עם אופניים לילדים. חורשה קטנה ושטח עצום של מדשאות שנפרשות סביבכם יגרמו לכם לרצות להישען לאחור ולתת למגע הדשא לעבור בין אצבעותיכם כאשר אתם נהנים מהשקט המופתי ומדי פעם מציוץ הציפורים שחולפות מעליכם.
 

נופים נהדרים בכל הצבעים

מסלול אופניים בפארק אפק הינו נהדר בכל קנה מידה אפשרי ומצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים, כיסוי ראש בימים חמים וכמובן אל תשכחו להגיע טעונים עם  מצב רוח טוב. הנאה נפלאה מחכה לכם במסלול האופניים של פארק אפק – מקום מושקע ומטופח על ידי החברה להגנת הטבע. אתם נחשפים אל נופים נהדרים בשלל צבעים שיגרמו לכם פשוט להתאהב בפארק. נופים עוצרי נשימה ואטרקציות במסלולי הליכה נוחים ומקסימים יהפכו את חווית הטיול שלכם לנהדרת ובעיקר בלתי נשכחת. טיול אופניים במרכז הארץ שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בחופשה בחו"ל.
 

מתאים לכל הגילאים

מסלול אופניים בפארק אפק הינו מתאים לכל הגילאים ומומלץ כטיול משפחות מושלם וקלאסי. מסלול האופניים בפארק אפק נחשב לאחד מהבכירים בארצנו ויעניק לכם חוויה בלתי נשכחת ומרהיבה. מסלול טיול פארק אפק הינו מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, מכנסי רכיבה נוחים ואיכותיים וכמובן, המון המון מצב רוח טוב שרק יעלה ויעלה בכל רגע נתון שתשהו בפארק.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.