מסלול אופני הרים בעין עבדת

אם אתם מחפשים מקום שבאמת יפתיע אתכם בשל יופיו הייחודי והססגוני רצוי שתגיעו אל מסלול האופנים הנפלא של עין עבדת. מקום מרהיב ועוצר נשימה מאין כמותו. ייחודו של מסלול האופניים עין עבדת הוא בשל הנופים הרבים מנקודות התצפית הנהדרות שתוכלו להביט מהן. הנאה מופלאה שתרצו לחזור עליה עוד פעמים רבות. גם אם רכבתם באזור בעבר, לדוגמה במצפה רמון, בכל זאת לא ביקרתם במקום מדהים כמו עין עבדת.
 

מפלים ובריכות במקום אחד

מה בעצם מחכה לכם בגן הלאומי המטופח, מושקע ויפהפה של עין עבדת? ובכן, מכיוון שעין עבדת יוצר כמה וכמה פלגים נאים ביותר של מפלים ובריכות שמהווים אטרקציה נפלאה שמושכת רוכבי אופניים מכל הארץ, מבלי להזכיר את שלל הנופים שמסביב. דבר קשור בדבר ובעקבות כמות המים הגדולה יחסית שיש בגן הלאומי של עין עבדת חיות רבות שנמשכות למקום (לכן גם הוגבלו שעות הביקור במקום בכדי לא לפגוע במקור המים היחיד של בעלי החיים). סביב הנחלים תוכלו להבחין בצמחייה מרשימה בשם צפצפת הפרת שמוכרת בעיקר בשל הצורות המדהימות והמרשימות במגוון של צורת העלים. נקודות תצפית שונות יעניקו לכם את האפשרות להביט אל עבר שטחים קניונים צרים ורחבים יותר ואל ים המלח שנפרש במלוא יופיו והדרו מולכם. נשרים רבים יחלפו מעליכם ואף אתר מהתקופה הביזנטית שמחכה רק לכם שתראו אותו – מערת נזירים ישנה. חווית רכיבת אופניים מופלאה ועטורת שבחים ובעיקר חיות נהדרות שמתהלכות בחיק הטבע המדברי שרק מחכות שתגיעו, תשלפו מצלמה ותעדו את יופיין ואת אורח החיים הנפלא שלהן.
 

לראות את חיות הבר

מסלול האופניים עין עבדת מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, בגדי הליכה נוחים וכובע. חובה להגיע עם אופני שטח שיתאימו לתנאים של טיולי שטח, ואל תעשו טעות ותגיעו עם אופניים חשמליים שבשום אופן לא מתאימים למקום כזה. חובבי טיולי אופניים – אין זה חשוב אילו מסלולי אופניים הם חובבים כי הם ימצאו את עצמם נהנים במסלול האופניים של עין עבדת. גן לאומי מטופח ושמור באופן מדהים להפליא כאשר תוכלו לראות שלל של מפלים ובריכות שאליהם מגיעים שלל מבחר של חיות. נופים נהדרים מציפים את האזור ואף ים המלח נראה מבעד להרים הנהדרים שמתנוססים בגאווה בצבע החום הבוהק שלהם.
 

חוויה נהדרת

מסלול אופניים בעין עבדת מתאים לכל הגילאים. חוויה נהדרת מאין כמותה מחכה לכם במסלול הטיול הנהדר של עין עבדת. חוויה נהדרת במסלול הטיול היפה ביותר שיצא לכם לבקר בו עד כה – עין עבדת. הטיול מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בכמות מים גדולה, כובע, בגדי הליכה נוחים והמון מצב רוח טוב. כמובןן לא לשכוח לבוא עם קסדה, ואם אין לכם אחת, תמיד תוכלו לרכוש במגוון חנויות האופניים בארץ. אולי כבר הייתם בטיול אופניים בדרום – אך לא הייתם במקום כמו עין עבדת.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בדרום, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.