מסלול אופני הרים בנחל צלמון

נחל נפלא אשר זורם בצידו הצפוני של הגליל התחתון ובסופו נשפך אל הכנרת מכיוון מזרח. מסלול האופניים בנחל צלמון הינו מסלול מרהיב ועוצר נשימה שיגרום לכם לקחת צעד קרוב יותר להיכרות נפלאה וקסומה עם הטבע. ייחודו של מסלול האופניים בנחל צלמון הוא בשילוב הרב של הנופים המרהיבים שתוכלו לראות בו. מעבר לכך, שלל האטרקציות שבו גורמת לכל מטייל באשר הוא להתאהב בכל רגע בנחל וסביבתו מחדש.
 

נופי הגליל התחתון

משפחה על אופנייםמסלול האופניים בנחל צלמון נמצא תחת השם המסלול המושלם. חוויה נהדרת ורוויה בנופים כאשר תמיד תוכלו לראות אותם בצבעי ירוק עזים כאשר בחודשי החורף והפריחה המקום מתעטף בצבעים עוצרי נשימה, צבעי קשת בענן נפלאים שאין כמותם. לאורך הנחל תוכלו למצוא טחנות קמח עתיקות שהופעלו באמצעות זרימת המים, עצי פרי ריחניים שעוטפים את האזור, נקודות תצפית מהרים ואל עבר ההרים שמסביב שיגרמו לכם לעצור את נשימתכם לנוכח היופי הבלתי פוסק שלהם וכמובן החשוב מכל – נחל יפהפה שעטוף ביופי מאין כמותו. נחל צלול ונקי שמחכה רק לכם שתגיעו ותרכבו על האופניים בין שביליו הנפלאים.
 

טבע עם יופי נדיר

מסלולים בצפון עבור אופניים בנחל צלמון מצריכים מכם להצטייד בנעלי הליכה נוחות וכמו כן גם בבגדי הליכה נוחים. הצטיידות מספקת במים, כובע ואף במצלמה בכדי לתעד את הנוף המיוחד והייחודי שתוכלו למצוא רק בצפון הארץ ועל אחת כמה וכמה בנחל צלמון. אין כמו להגיע אל טיול ולדעת בוודאות שאתם עומדים ליהנות ולהיחשף אל עבר כל היופי הנדיר שיש בטבע. נחל צלמון הוא ללא ספק אחד מהם ובין המובילים שבין מסלולי האופניים בארצנו. מקום נפלא ויפהפייה, נחשב כמקור הבילוי העיקרי של אלפי רוכבי האופניים שלא מסוגלים פשוט להפסיק להגיע אליו גם אם ביקרו במקום כבר פעמים רבות לפני כן. אם אין לכם זוג אופניים משלכם, תמיד תוכלו לפנות להשכרת אופניים בצפון ולצאת מרוצים.
 

חוויה לכל מטייל

טיול האופניים בנחל צלמון הינו מדהים ומתאים לכל הגילאים ובכך מאפשר לכל מטייל ומטייל לקחת חלק בחוויה נהדרת ועוצרת נשימה. כל מטייל מחפש להגיע אל מקום שאחרי שישוב בסוף היום הביתה, ירגיש כיצד אנרגיה חדשה נטענה בו והוא רגוע הרבה יותר ממה שהיה קודם לכן. כזו השפעה יש לחיק הטבע עלינו ובמיוחד שמדובר במקום עטור צמחייה בצבעים מהפנטים. מסלול האופניים בנחל צלמון הינו חוויה נהדרת אשר פורשת את דרכיה לכל גילאי המטיילים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים בכלל ובמכנסי רכיבה מתאימים בפרט, מים, כיסוי ראש בימים חמים ובעיקר המון מצב רוח טוב.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.