מסלול אופניים בנמל קיסריה

תמיד רציתם לדעת היכן אתם יכולים לקחת את ילדיכם ולבלות באופן מעט שונה, מיוחד, כזה שירתק אותם ואפילו גם אתכם באופן טוטאלי?מסלול האופניים בנמל קיסריה הינו המקום המושלם להעביר בו יום שקט ועם זאת מלהיב. יחודו של טיול האופניים בנמל קיסריה הוא במגוון האופציות של שלל האטרקציות הנפלאות במקום. מגוון אטרקציות, מלבד רכיבה על אופניים, שמתאימות לא רק לילדכם אלא גם לכם. מסעדות, חנויות, אתרי מורשת היסטוריים עתיקים וכמובן, פעילויות שנועדו לקטנים שלכם ויגרמו להם חוויה בלתי נשכחת ונפלאה.
 

מגוון אטרקציות לילדים

העיר קיסריה חשבה צעד אחד קדימה כאשר רצתה לפתח את החלק התיירותי שבה. בין היתר, חשבו בעיר גם על הגיל הצעיר יותר, זה שאיננו כל כך בקיא בהיסטוריה של העיר ובמבנים הארכיאולוגיים שבה. לכן החכימו לעשות ובנו עשרות פעילויות אשר  מנעימות את זמנם ובעיקר גורמות לעיר להיות בין הערים המתוירות ביותר בארצנו. ילדיכם יוכלו לקפוץ מאטרקציה לאטרקציה וליהנות מיום מלא בקסם וחן בעיר התוססת. בין היתר ילדיכם יוכלו לראות מרוצי סוסים בהיפודרום, לשמוע הרצאה מעניינת על ידי סרט קצר וקולע שפשוט יסביר להם בצורה מובנת לגבי היסטוריית ומורשת המקום. פעילויות יצירתיות כמו הכנת עפיפונים ואף צביעתם, הכנת תכשיטים למיניהם או ביקור והרצאה לגבי אחת הדמויות הרבות שהיו ושלטו בעיר בהיסטוריה הארוכה שלה. ועוד לא הזכרנו את הרכיבה על האופניים. ניתן אפילו סתם להשתטח בכיף על המדשאות וליהנות מקו האופק המרהיב של המקום, לצאת לבדוק את חנויות ומסעדות העיר או סתם פשוט לטייל באחת מרצועות החוף הנהדרות שיש בארצנו ובחודשי הקיץ אפילו להיכנס לטבילה נעימה בה. הנאה מטריפת חושים עם כל מה שתוכלו לדמיין שמסב לכל מטייל ורוכב אופניים הנאה מרובה.
 

חנויות ומסעדות מכל עבר

מסלול האופניים בנמל קיסריה מצריך מכם להצטייד בהמון מצב רוח. כל אשר תרצו תוכלו למצוא בעיר התוססת קיסריה אשר רוויה ושוקקת בחיים, חנויות, מסעדות ושלל דברים שימשכו אתכם אליה. הנאה מדהימה ורחוקה מלהיות מרדימה מחכה לכם בנמל קיסריה. חוויה נפלאה אשר תענה על כל הציפיות שאי פעם היו לכם ממסלול אופניים באמת מוצלח. חוויה הנהדרת בנמל קיסריה שמתאימה לכל המשפחה כאשר פעילויותיה מתמקדות בעיר כאמור, בילדים.
 

ההיסטוריה של קיסריה

ילדה רוכבת על אופנייםנמל קיסריה הוקם לפני אלפי שנים ושימש כנמל בכיר ומרכזי בארצנו. העיר קיסריה שימשה בימי הביניים כבירת המדינה, היסטוריה רבה וארוכה רשומה בדפיה של העיר קיסריה וזוהי ההזדמנות של ילדיכם ואף גם שלכם ללמוד ולהישאב אל תוך אחד מהסיפורים המרתקים ביותר. מסלול אופניים בנמל קיסריה מתאים לילדים אך גם להורים המחפשים להעביר את הזמן בכיף וברוגע באחת מהערים היפות במדינה. יש להצטייד בהמון מצב רוח טוב ולא לשכוח לקחת איתכם אופניים לילדים, כדי שיוכלו לחוות את קיסריה דרך רכיבה. כמו כן מומלץ להגיע עם ביגוד אופניים נוח שמתאים ללחות הגבוה שבחוף הים.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים במרכז, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.