מסלול אופניים בעין גדי – נחל ערוגות

למה לכם לבזבז את הזמן בחיפוש אחר  "מסלול הטיול המושלם" כאשר אתם יכולים פשוט להגיע אל מסלול אופניים עין גדי – נחל ערוגות ולמצות יום נהדר בחיק הטבע.  ייחודו של מסלול אופניים בעין גדי – נחל ערוגות הוא בשילוב הנופים הטבעיים שתראו בו. החל מצמחייה עשירה וירוקה שלא מאפיינת את המדבר ועד למפל נפלא בצורה בלתי רגילה.
 

נופים הרריים מרשימים

אין זה משנה מתי תחליטו שבא לכם לנסוע אל שמורת עין גדי ולטיול אופניים במסלול הכי מובחר שלה: נחל ערוגות. בכל עונות השנה תוכלו לעשות זאת ולקבל חוויה נהדרת ומיוחדת במינה. הדרך שתוביל אתכם אל הנחל הינה קניונית וכמו כן מלאה בנופים הררים ומלאי צמחייה. אמנם ישנם יתרונות וחסרונות במסלול טיול חשוף אך לדעת רבים הוא מכיל יותר יתרונות מאשר חסרונות כאשר נוף יפהפה נפרש לפניכם לכל עבר ומעניק לכם את האפשרות להתמוגג מקסם של טיול. במהלך רכיבת האופניים תגיעו למפל הנסתר שנקרא כך עקב היותו מפל שנראה שכאילו נבנה בתוך סלע ענק וממש נחבא אל הכלים ויורד בעוצמה מרשימה אל עבר נחל ערוגות המרשים שמתחתיו. צמחייה מרובה ונהדרת מקיפה את המקום וזהו מסלול לא מעגלי יפהפייה שכל מטייל פשוט חייב לעצמו.
 

אופניים בלב המדבר

מחפשים טיול מוצלח באמת? כזה שימלא אתכם באהבה חדשה ומדהימה לטבע? מסלול האופניים של עין גדי – נחל ערוגות מקסים ומיוחד ויעניק לכם חוויה נהדרת שתוכלו רק ליהנות ולהתמוגג ממנה לנוכח הנופים המשגעים של המסלול. מסלול האופניים בעין גדי נחל ערוגות הינו מאתגר ובנוסף לכך בעל יתרון משמעותי כאשר הוא מתאים לכל הגילאים. יש להגיע עם סוגי האופניים המתאימים, כשכאן מדובר באופני שטח, ועם ביגוד אופניים נוח ואוורירי מספיק לחום המדברי.
 

לא לשכוח להביא בגד ים

קסם של מקום מחכה לכם במסלול הטיול המנצח של עין גדי – נחל ערוגות.  מסלול אופניים בעין גדי – נחל ערוגות הוא חוויתי ובלתי נשכח ורוכבי אופניים רבים פוקדים אותו פעם אחר פעם גם אם ביקרו בו אינספור פעמים.  לתשומת ליבכם, יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מים מספקת, כובע, בגד ים ובעיקר המון מצב רוח טוב. טיול מהנה ובטוח!

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בדרום, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.