מסלול אופני הרים בעין גדי – מפל דוד

אופניים מתחת לשמייםתמונה אחת יכולה להסביר לכם מדוע כל כך הרבה רוכבי אופניים לא מפסיקים לחזור פעם אחר פעם לאזור הדרום לשמורת עין גדי למסלול היפה ביותר שלה: מפל דוד. מפל דוד עטור צמחייה ויופי מרשים שיגרום לכם לרצות ללון מולו וליהנות מרעש פכפוך המים הקסום שלו.  ייחודו של מסלול אופניים עין גדי – מפל דוד הוא בעיקר בשל הניגוד שאנו מצפים ממנו. מיקום מדברי, צמחייה צחיחה ולמרות זאת מוצאים בלב הטבע נווה מדבר, בניגוד לכל התחזיות ומה שמצפים ואף מפל עטור בכמות אדירה של צמחייה ירוקה.
 

מפל עם זרימה אדירה

המפל מוקף בקיר מכל צדדיו כאשר זרימת המים שלו מרשימה וניתזת לעבר הבריכה שלו בעוצמה מרשימה. בנוסף, תוכלו לראות שלל צמחייה עוטפת את הקיר לאורכו ורוחבו ומאמצע הקירות ניתן לראות מפלים קטנטנים שזורמים בזכות עצמם וגונבים מעט את ההצגה למפל הגדול והמרשים. חוויה קסומה ומטריפה כאשר מסלול האופניים בעין גדי – מפל דוד נמצא באחרון המסלולים של שמורת עין גדי המטופחת, בחלקו התחתון של השמורה. מי שמעוניין להפוך את מסלול הטיול לטיפה יותר מאתגר יוכל להתייעץ עם אחד מפקחי השמורה ולצאת למסע אופניים נוסף והרפתקני במיוחד. קירותיו של המפל לחים ומומלץ מאוד להגיע אליו בעונות הפריחה כאשר המקום נראה כתמונה מצוירת. אסורה הכניסה למי המפל מכיוון שיש חשש לסכנת אבנים מתגלגלות.
 

צמחייה בלב המדבר

מסלול טיול עין גדי – מפל דוד מצריך מכם להצטייד בכמות מספקת של מים, כובע, בגדי הליכה נוחים והרבה מצב רוח טוב. הנאה נהדרת ובלתי נשכחת מחכה לכם בטיול אופניים הנפלא של עין גדי – מפל דוד. מקום יפהפייה עטור צמחייה שיעניק לכם את השקט המופתי שחיפשתם, את האנרגיה הזו שמשרה עלינו חיק הטבע ועל אחת כמה וכמה המדבר. הנאה קסומה שלא משנה כמה תחפשו – לא תוכלו למצוא כמותה בשום מקום אחר.
 

הטבע לא מפסיק להדהים

מסלול אופניים עין גדי נמצא בשמורה המטופחת ביותר בארץ – עין גדי. מקום יפהפייה להיות בו וללמוד שיופי הטבע אף פעם לא מפסיק להפתיע אותנו. מסלול אופניים עין גדי – מפל דוד הוא בין מסלולי האופניים היפים ביותר שתוכלו לבקר בהם בארצנו. כי אם כבר אתם מגיעים לטיול אופניים בדרום – תגיעו למפל דוד. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע וכפפות רכיבה נוחות לרכיבה בתנאי המדבר.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בדרום, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.