מסלול אופני הרים במפל גילבון

חוויה נהדרת ובלתי נשכחת מחכה לכם במסלול האופניים של מפל גילבון. מקום יפהפייה ונפלא להעביר בו יום שלם בחיק הטבע עד כדי כך, שפשוט לא תרצו לחזור הביתה. ייחודו של טיול האופניים במפל גילבון בעיקר מוכר בשל המפל המרהיב ועוצמת הזרימה הנפלאה שלו. מעבר לכך, תוכלו גם למצוא אינסוף נופים שיגרמו לכם לרצות לקחת שק שינה ופשוט לישון מתחת לכיפת השמיים בין נופים נהדרים שמקיפים אתכם.
 

שלושה מסלולי טיול

 ניתן להתווכח על דברים רבים בנוגע למסלולי אופניים ברחבי הארץ אך על דבר אחד פשוט בלתי ניתן להתווכח וזהו דבר שרוכבים רבים מסכימים עליו – מפל גילבון הינו המפל הכי מרשים שיש במדינתנו. הוא מציע למטיילים שבאים ליהנות מיופיו שלושה דרכים לבצע את הטיול בו שכל אחת מהן מתאימה לפי רמת הקושי בה אתם מעוניינים. מסלול האופניים מתחיל מנקודת תצפית מאוד גבוה אל עבר הנופים המרשימים של הסביבה כאשר ישנם נקודות מסוימות שמשקיפות אל עבר מפל גילבון ואזורו הקניוני ובכך אתם יכולים להתרשם מכל היופי שנפרש סביבו ואף ניתן גם לראות את נתיב זרימת המים כאשר שיחים וצמחייה רבה עוטפים ומסתירים אותו מעט עד אשר הוא מגיע למקום חשוף ונראה כאשר הוא נופל בעוצמתו הידועה עד לבריכה שמתחתיו. מראה מרשים וללא ספק שלא תצליחו להוריד את עיניכם ממנו. מבנה סלעי מקיף את האזור ומעניק לו תחושת בידוד ויופי מאין כמותו. כמו כן, בהגיעכם אל הבריכה תוכלו להגיע מצוידים מראש בבגד ים ולטבול במי הבריכה שמקבלים בברכה את מי המפל שזורמים במלוא העוצמה אליהם. חוויה נהדרת אשר מומלץ לעשות אותה בחודשי הפריחה כאשר המקום נראה מרהיב וכאילו מישהו נגע עם שלל צבעים במקום והפך אותו לציור עוצר נשימה. אפשר לעשות זאת בהליכה, אך רצוי להגיע למפל עם זוג אופניים ולחוות את השטח בדרך אחרת.
 

מקום לחזור אליו שוב ושוב

מסלול אופניים נהדר במפל גילבון מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כובע בימים חמים, כמות מספקת של מים בגד ים וקסדה. מסלול טיול מפל גילבון כה מרשים עד שמטיילים רבים חוזרים אליו שוב ושוב גם אם לא מזמן פקדו וטיילו בו. חשוב לציין שהמקום אינו מותאם לכל סוגי האופניים, אז נא להקפיד להגיע עם אופני שטח. מקום מושלם להעביר בו יום נהדר בחיק הטבע ולקחת עמכם חוויה שפשוט לא תרצו וגם לא תוכלו לשכוח. מסלול טיול מפל גילבון הינו מתאים לכל הגילאים. ישנם מספר מסלולי טיולים אשר תוכלו לבחור מביניהם ובכך להגיע גם עם ילדים אל המקום וליהנות בצורה יוצאת מן הכלל.
 

מפל שמתאים לכולם

מפל גילבון הוא המתכון ומסלול הטיול האידיאלי להצלחה נהדרת לטיול במקום בו היופי רק צומח ופורח לכל עבר. הנאה בלתי פוסקת ונדירה. מסלול אופניים במפל גילבון הינו מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים, בגד ים ואביזרי אופניים מתאימים לרוכבים האמיצים שביניכם. במידה וההצעה המפתה של טבילה במי הבריכה קורצת לכם. אל תשכחו להגיע עם המון מצב רוח טוב לטיול מרהיב, יפהפייה ואף יוצא דופן.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.