מסלול אופני הרים במכתש רמון – עין סהרונים

ישנן חוויות רבות אשר מומלצות על ידי רוכבים רבים בארצנו שפקדו וסיירו בכל שבילי ארץ ישראל לאורכה ולרוחבה, וללא ספק שהמסלול שפשוט חובה לטייל בו הוא מסלול האופניים הנהדר של מכתש רמון עין סהרונים. ייחודו של מסלול האופניים במכתש רמון עין סהרונים מוכר בעיקר בשל היותו מסלול קל ועם זאת מאתגר כאשר שלל של נופים חולפים על פניכם כאשר אתם מבצעים מסלול טיול מהנה במיוחד.
 

נחל הסהרונים ממתין לכם

 ישנם וויכוחים רבים לגבי הנוף היפה ביותר בארץ, חלק טוענים שבצפון, חלק בדרום ויש כאלו שאומרים שרצועת החוף כאשר מגדלי תל אביב מתנוססים מרחוק זהו הנוף המושלם. כל אחד מהם הוא ללא ספק נוף משגע אך הנוף הייחודי והמרשים ביותר בארץ ואף בעולם כולו שתוכלו למצוא הוא במדבר כאשר מסלול הטיול מכתש רמון עין סהרונים מכיל בתוכו את כל מה שמטיילים אוהבים לראות ולקחת עמם גם כשהם חוזרים הביתה – נופים מהפנטים. מסלול טיול של כשבעה קילומטרים שבאופן יחסי נעשה על שטח מישורי וחולף על פני נחל הסהרונים היפהפייה שבו תוכלו לחלוץ את נעליכם ולשכשך מעט את רגליכם לאחר רכיבה מיוזעת על האופניים. לשבת בסמוך לנחל ולהביט בו ופשוט להתמוגג לנוכח יופיו , הנופים והרי המדבר בצבעי החום המקסים. טיול האופניים מעגלי ומבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת כאשר עדיף לבצע אותו בחודשים צוננים יותר כאשר הנחל מלא במים כשבחודשי הקיץ הלוהטים הינו מתייבש לחלוטין. אם אתם אחרי צעידה רגלית או רכיבה מתישה על אופניים, תוכלו להנות ממים צוננים שירגיעו את חום גופכם. 
 

נוף הררי עוצר נשימה

יש להצטייד למסלול הטיול מכתש רמון עין סהרונים בכמות מספקת של מים, בגדי הליכה נוחים, כובע בימים חמים ואף קרם הגנה. מסלול אופניים מכתש רמון עין סהרונים אינו דומה לשום דבר שיצא לכם להכיר עד כה. מסלול שמגוון בנופים ונותן לכם נקודות תצפית מדהימות אל עבר הנוף הררי הנדיר של מסלול הטיול מכתש רמון עין סהרונים. מסלול האופניים במכתש רמון עין סהרונים כאילו נוצר עבור כל הגילאים כאשר הוא מכיל בתוכו את הנוחות שבמסלול מישורי ומאפשר גם לילדים קטנים לבצע אותו.
 

חוויה לכל המשפחה

הנאה מדהימה, חוויה ייחודית ומקום מלא באווירת קסם וביופי עטור בחן, מחכה לכם במסלול האופניים של מכתש רמון עין סהרונים. הנאה נהדרת לכל המשפחה. מסלול האופניים במכתש רמון עין סהרונים הקסום והבלתי נשכח מאפשר לכולכם ליהנות ממנו. יש להצטייד בראש ובראשונה בבגדי הליכה נוחים ונעלי הליכה נוחות, כובע בימים חמים ובנוסף לכך גם קרם הגנה, ולמטיילים הרוכבים שביניכם כדאי להגיע עם ביגוד אופניים שמותאם למזג האויר המדברי. כמות מים גדולה ומספקת ובעיקר אל תשכחו להגיע עם המון המון מצב רוח טוב.
 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בדרום, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.