מסלול אופני הרים במבצר נמרוד

מסלול האופניים במבצר נמרוד מחכה רק שתבואו בכדי שהוא יוכל לפתוח את שעריו בפניכם אל מסלול טיול נהדר ולגלות לכם סודות שמעולם לא חשבתם שקיימים בחיק הטבע. חוויה נהדרת ומהפנטת שתגרום לכם ליהנות מטיול יפהפייה ונפלא. ייחודו של מסלול הטיול מבצר נמרוד הוא השילוב הכמעט מושלם ובלתי ייאמן של יופי אקזוטי, היסטוריה, מבנים עתיקים וקסם מלא בחן הגורם לטיול האופניים במבצר נמרוד להוות משיכה כה גדולה לאלפי מטיילים שפשוט לא מצליחים להסתפק בביקור אחד בו. פעם אחר פעם תמצאו את עצמכם פוקדים את המקום ונהנים בדיוק כפי שנהניתם בפעם הראשונה שטיילתם בין שביליו.

טיול למרגלות החרמון

את מפל הבניאס כולנו מכירים בשל זרימתו הסוחפת של המים, את הר החרמון אנו מכירים בשל היותו המקום היחידי בארץ שמעניק לנו שלג, ועכשיו תיקחו את שניהם ותשימו ביניהם מסלול טיול או רכיבה על אופניים, שלא רק שאינו נופל מהם אלא נעמד בגבורה ואף לוקח אותם ביופיו. האטרקציות הרבות שבו והחוויות הבלתי פוסקות שהוא מספק לרוכבי האופניים פעם אחר פעם הופכות אותו למומחה בהזמנת אלפי מטיילים לחיקו. מסלול אופניים במבצר נמרוד הוא מרשים ביותר, כאשר מכל פינה אליה תסתכלו תוכלו לראות גאיות עטורות בצמחייה מדהימה ונופים שבלתי ניתן למצוא באף מסלול אחר בארצנו, נופים מהפנטים בגוונים אדירים ונדירים. מדוע בכלל הוקם המבצר הזה שנותן לנו את האפשרות והזכות לטייל בין שביליו, מה הסיפור שעומד מאחוריו? ובכן, בשנת 1,228 הוקם מבצר נמרוד ובתחילה הוקם כמבצר פשוט וללא יותר מדי תחכום. במשך הזמן מושל הבניאס החליט לשכלל אותו ולהפוך אותו למבצר של ממש עקב רצונו של פרידיך השני לרצות לעלות מהעיר עכו ולהגיע עד דמשק הרחוקה. המבצר שימש כמקום נהדר להסתתר ובעיקר להילחם דרכו. תוכלו לטייל ולהיסחף אחרי המבנים הנהדרים עטופי הצמחייה הירקרקה ולעבור בין מגדלי השמירה שהמוכר בניהם – מגדל עוז – שימש כמבצר שעמד פני עצמו. בנוסף לכך מאגרי מים ועוד רבים ועתיקים שייעתקו את נשימתכם מחכים להראות לכם את יופיים. יש לדעת שהמבצר מכיל בתוכו מנהרה סודית שמסתירה באופן נהדר את כל מי שנמצא בפנים וממש מעניקה תחושה של סיפור דני – דין כאשר אתם רואים אך בלתי נראים. נופים נהדרים של הסביבה משתקפים ומומלץ לעלות אל גג המבצר ולחכות לשקיעה, זהו מראה נדיר וממכר מאין כמותו. 

מומלץ להצטייד

 מסלול אופניים במבצר נמרוד מצריך מכם להצטייד בבגדי הליכה נוחים, כמות מספקת של מים, כובע בימים חמים ומצלמה מכיוון שזוהי שטות של ממש לא לתעד את אחד המסלולים היפים יותר שתוכלו לראות ולחוות בארץ. אם תוכלו להגיע עם אופני הרים – אתם תחוו חוויה שלא הכרתם. מסלול טיול קל אך מאתגר כאשר אתם חולפים על פני אחד המבנים היסטוריים ביותר שקיימים במדינתנו, עוד מימי הביניים. חוויה נהדרת שתשאב אתכם אל עבר ההיסטוריה הרחוקה ותעניק לכם לחלוף על פני שבילים ומבנים שאלפי לוחמים אמיצים חלפו בדרכם במהלך השנים. יופי נדיר של צמחייה נפלאה ובחודשי הפריחה המקום והשדות שמסביב מתעטפים בצבעים משגעים מאין כמותם – חוויה שכל רוכב אופניים חייב לעצמו. 
 

מתאים לכל הגילאים

מסלול אופניים במבצר נמרוד היננו חוויה נהדרת אשר מתאימה ומזמינה את כל שכבות הגילאים לקחת חלק בהרפתקה שלה. מבצר נמרוד איננו דומה לשום דבר שיצא לכם להכיר עד היום. מקום יפהפייה בכל קנה מידה אפשרי אשר יעניק לכם תמונה ייחודית אל עבר נוף אטרקטיבי וסוחף. מסלול טיול במבצר נמרוד מתאים לכל הגילאים. יש להצטייד בבגדי הליכה נוחים, מים בכמות מספקת ולמרות שעצים רבים מסוככים על מבצר נמרוד חשוב להצטייד בכובע בימים חמים. באזור תוכלו לשכור זוגות אופניים שישדרגו את טיולכם בכמה דרגות.  הכי חשוב שתצטיידו בהמון המון מצב רוח טוב

 

 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.