אופניים חשמליים מתקפלים

לצד כלי התחבורה המודרניים המבוססים על מנוע בעירה פנימית הולך ותופס תאוצה, בשנים האחרונות, כלי תחבורה ממנוע שאיננו מזהם את הסביבה ואיננו כרוך בהוצאות חודשיות שאינן הגיוניות. הפלא התחבורתי שאנו מדברים עליו הינו אופניים חשמליים, כמובן, שמוצעים כיום במחיר נוח גם באופציה המתקפלת.

השימוש באופניים חשמליים יכול להתאים לכולם – לצעירים ולמבוגרים, לגברים ולנשים, לרווקים ולבעלי משפחות. את הרוכבים באופניים כאלה אפשר למצוא בצידי הדרך, בשבילים כורכר, במסלולי אופניים סלולים, בערים הגדולות ובישובים קטנים. לצד העובדה שמדובר על אמצעי תחבורה זול וזמין, מדובר גם על אמצעי תחבורה בטוח מאין כמוהו. אולי הוא לא מגיע למהירויות הגבוהות של אופנוע או מכונית, אבל הוא גם זול יותר וגם בטוח יותר, בתנאי שרוכבים על פי החוק ובשום שכל.

תפוצה רחבה

אופניים חשמליים בכלל כמו גם אופניים חשמליים מתקפלים בפרט הפכו בשנים האחרונות לאמצעי תחבורה בעל תפוצה רחבה של ממש. בין הרוכבים ניתן למצוא ילדים שרוכבים איתם לבית הספר, אנשים בגיל העבודה שעושים בהם שימוש נרכב כדי להגיע לעבודה ולחלוף בקלות על פני הפקקים, ואפילו פנסיונרים שמעדיפים אותם על פני הקולנועיות המסורבלות והמגושמות. לא פעם ניתן לחזות גם במשפחות שלמות, על הוריהן וילדיהן, שיוצאות לרכיבה משותפת שמבוצעת לפרקים בדיווש ולפרקים באמצעות מנוע העזר.

נוחות מתקפלת

אם היתרונות של אופניים חשמליים הם גדולים, הרי שהיתרונות של הדגמים המתקפלים גדולים שבעתיים. בין היתרונות החשובים ביותר של דגמים אלה ניתן להזכיר שהם כוללות:

אפשרות לקפל אותם לצרכי אחסון בבית.

אפשרות לאחסן אותם לצרכי אחסון נוח כאשר עושים שימוש באמצעים של תחבורה ציבורית כגון רכבת ישראל, אוטובוס או מוניות – אידיאלי בנסיעה לעבודה או לסידורים.

אפשרות לקפל אותם לצורך ירידה נוחה במעלית.

אפשרות לקפל אותם כאשר רוצים להוביל אותם בתא המטען של הרכב הפרטי.

בזכות מבנה חזק וקיפול נוח, הדגמים המתקפלים אינם נחותים מבחינת איכות והם שומרים על אריכות ימים בדיוק כמו הדגמים שאינם מיועדים לקיפול. מומחים בתחום מספרים שמספרם היחסי של הדגמים המתקפלים לעומת הדגמים שאינם ניתנים לקיפול נמצא בעליה מתמדת בזכות היתרונות הברורים.

שרירים וחשמל

מי שטרם התנסה בשימוש בזוג של אופניים חשמליים, יתכן ואיננו מכיר את השימוש המשולב שניתן לעשות בהם. כאשר אנו מדברים על שימוש משולב, אנו מתכוונים על האפשרות להניע אותם בשתי דרכים שונות – הן באמצעות מנוע חשמלי והן באמצעות הדיווש הרגלי המוכר והוותיק.

תנועה מבוססת מנוע – תיעשה לרוב כאשר מבקשים להגיע אל היעד בלי להתעייף ובלי להזיע. השימוש במנוע, שאינו מצריך רישיון, לוקח את הנוסע בקלות שאין כמוה למחוז חפצו.

תנועה מבוססת שרירי הרגליים – לא פעם מבקשים הרוכבים להתקדם באמצעות הנעת הדוושות בעצמם. הדבר יכול להתברר כשימושי לא רק במידה והסוללה התרוקנה. הרכיבה על אופניים נחשבת לאחת הפעילויות האירוביות הבריאות ביותר שישנן בנמצא. האפשרות לנסוע בזוג אופניים חשמליות גם על ידי הנעה עצמית יכולה להתאים מאוד לשעות הפנאי, לצורך בילוי משפחתי וכאשר רוצים לנסוע בניחותא בשיטה הישנה והטובה.

החיסכון כבר בפנים

אופניים חשמליים מתקפלים הפכו לאמצעי תחבורה חלופי ומומלץ לא רק בשל העובדה שקל כל כך להתנייד איתם בערים הפקוקות. בין היתרונות המשמעותיים ביותר נמצא החיסכון בכסף והפחתת הזיהום.

לנסוע בזול – באמצעות אופניים חשמליים מתקפלים כאלה אין כל צורך למלא דלק יקר, לעשות ביטוח שמכביד על הכיס או לדאוג מירידת הערך שיכולה להגיע לאלפי שקלים ואף לעשרות אלפי שקלים בשנה ברכב משפחתי ממוצע.

לנסוע ירוק – כשמקור האנרגיה הוא סוללה חשמלית אפקטיבית, אין לחשוש מפליטת גזים רעילים לאטמוספרה.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.