אופניים מתקפלות – לכל מקום, בכל מצב

המילה אופניים מתקשרת לנו בדרך כלל רק עם פעילות גופנית או כתחביב מהנה לשעות הפנאי. ומה לגבי נוחות ופונקציונאליות? בזה נזכרים רק בשעות המתות, שבהן הן זרוקות סתם כך מאחורי הספה או ליד השומר בכניסה של המשרד. אופניים מתקפלות משלימות את חוויית הרכיבה והופכות את חייכם לקלים הרבה יותר. אופניים אלה יכולות להתקפל בצורה קומפקטית ותכונה זו מעניקה לכם הרוכבים לא מעט יתרונות כפי שתראו בהמשך.

אומרים שלום ולא להתראות למנשאי האופניים

זה קורה בכל שבת מחדש- אתם מתכננים טיול אופניים משפחתי ונאלצים לאלתר קשירות מוזרות על גבי גג המכונית או המנשא ולהסתכל בחשש לאורך כל הנסיעה שמא יתנתקו ויעופו ברוח. מי צריך את כל הלחץ המציק הזה? כל זוג של אופניים מתקפלות יכול להיכנס בתוך מספר לחיצות פשוטות לתא המטען ועוד יישאר לכם מקום לזוג אחד נוסף.

אין כמו אופניים מתקפלות כשחיים בעיר הגדולה

רבים מתושבי העיר הגדולה בוחרים לרכוש אופניים על מנת להפסיק לעמוד בפקקים, לא לשלם על חניה ותמיד אבל תמיד להגיע בזמן לעבודה. אך מה לגבי כל אלה שגרים מחוץ לעיר וצריכים לעבור את הדרך המתישה יום אחרי יום? ובכן גם עבורם אופניים מתקפלות הן פתרון מצויין, שכן ניתן להתנייד איתן ממקום למקום בקלות בשילוב עם תחבורה ציבורית. הרעיון פשוט- אתם רוכבים מהבית לנקודה X ונמנעים מכל הפקקים שבדרך, מקפלים את האופניים בטרם תעלו לאוטובוס או לרכבת ולאחר מכן שוב ממשיכים באופניים לנקודת היעד. בכך תשיגו מקסימום מרחק במינימום זמן! כיום ניתן למצוא גם אופניים מתקפלות חשמליות, שמקצרות אפילו עוד יותר את הזמן שתשרפו על הכביש.

הדרך הנוחה והיעילה ביותר להתנייד

בסופו של דבר אופניים מתקפלות הן כלי תחבורה נהדר אשר טומן בחובו יתרונות רבים על פני אופניים רגילות:

  • מניעת גניבות – ניתן לקפל את השלדה או הכידון ולקחת את האופניים איתנו לכל מקום. בכך ממגרים את תופעת הגניבות שפרצה אל חיינו בשנים האחרונות.
  • נוחים לסחיבה ולאחסון – מאפייני האופניים וממדיהן (שלדה קלה, גלגלים קטנים) מאפשרים סחיבה ואחסון נוחים ביותר. ניתן להעלות אותן בקלות במדרגות, להכניסן לכל מעלית קטנה ככל שתהיה ולאחסנן בכל מקום בצורה יעילה מבלי ליצור צפיפות מעיקה בחלל.
  • ממקסמים את אפשרויות הניידות – בעזרת אופניים מתקפלות תוכלו לעבור מרחקים ארוכים יותר בזמן קצר יותר, וזאת באמצעות שילוב יעיל עם אמצעי התחבורה הציבורית. בתחילת שנת 2010 חוקק חוק המאפשר להעלות אותן לרכבת (בתיק נשיאה) או לאוטובוס (בתא המטען) וזאת ללא שום תוספת עלות מצידכם. למעשה כיום משווקות גם אופניים חשמליות מתקפלות שמאפשרות לגמוא מרחקים גדולים עוד יותר.

וזה עוד לא הכל- הגעתם לעבודה? לשם מה לקשור את האופניים בחוץ ולהסתכן בגניבה והשחתה? תוכלו שוב להפעיל את מנגנון הקיפול ולהעלות את האופניים יחד איתכם עד לסוף היום. אופניים מתקפלות במצב מקופל יכולות להיכנס בקלות לכל מעלית ואף ניתן להעלות אותן במדרגות בצורה נוחה ובטוחה.

עוד לא רצתם לקנות אופניים מתקפלות?

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.