טיולי אופניים בים המלח

החלטת לנסוע לטיול אופניים ואתה מחפש את ההרפתקה הבאה..? חשוב מאוד שתשמע ותדע על  מסלולי הרכיבה שנמצאים באזור עין בוקק וים המלח שנחשבים כיום למסלולים מעניינים ומרתקים.

ים המלח הוא אחד מהאזורים היפים והקסומים בארץ ישראל, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות מטיילים המגיעים לאזורים בשביל ליהנות מנופים עוצרי נשימה הן בצורה רגלית והן עם כלי רכב ותחבורה כאלו ואחרים.

מסלולי הרכיבה המומלצים באזור

אז כמו שהבנת כמו בכל אזור בארץ גם באזור עין בוקק וים המלח ישנם מספר אזורים שמומלצים יותר לרכיבה, האופציה האחת היא האפשרות רכיבה באזור עין גדי הנמצא במרחק של 30 קילומטר פחות או יותר מאזור נווה זהר, מסלולי הרכיבה המומלצים לרוכבי אופניים בעין גדי, הם:

  • מסלול מפל דוד – מסלול רכיבה מצוין לאלו המעוניינים לשלב את הנוף המדברי עם חווית רכיבה עוצרת נשימה.
  • מסלול נחל ערוגות – שהינו גם מסלול טיולים וגם אזור לרכיבה המתפרס לאורך של 10 קילומטרים, מסלול ההליכה עצמו למטיילים באזור הינו באורך של 6 קילומטרים ואורך כ 5 שעות לכל היותר.
  • ירידות סדום – אחד מהאזורים המומלצים ביותר אבל יחד עם זאת גם המסוכנים הם ירידות סדום המתחיל מהכיכר המרכזית של ערד, ועד אזור נווה זהר ממש על ים המלח.

זהירות ברכיבה באזור עין בוקק

אחד מהדברים החשובים ביותר במהלך רכיבה ודיווש  זה בלי שום ספק הזהירות והאחראיות, חשוב לדעת שאזור הרכיבה של ים המלח ועין בוקק נחשב לאחד מהאזורים המסוכנים בארץ ישראל, כאשר המסלול המסוכן אך יחד עם זאת היפה ביותר הם ירידות סדום, מסלול הנסיעה ברכב לוקח לכל היותר חצי שעה עד ארבעים דקות בעוד בנסיעה עם אופניים המסלול לוקח שעה בממוצע ולפעמים יותר, חשוב מאוד במהלך הנסיעה להישאר בשיירה והיצמד לימין ככל שאפשר, לא פעם ולא פעמיים היו תאונות באזור של נהגי אופנועים אשר נסעו במהירויות מופרזות בלי להתחשב בסביבה ושאר הנהגים והרוכבים בכביש.

שילוב הרכיבה עם חופשה בים המלח

אחת מהאופציות הטובות ביותר שתוכלו לקחת מהבילוי והתחביב זה שילוב של הרכיבה באופניים באזור עין בוקק ושילוב חופשה באזור, במידה ואתם מעוניינים לרדת לחופשה באזור עם כאלו שאינם רוכבים, מומלץ מאוד לתת להם את המפתחות לרכב שיחכו לכם במורד המסלול באזור מלונות ים המלח, ולהגיע עצמאית ברכיבה על האופניים.

כמובן שמומלץ מאוד לבצע את ההזמנה של החופשה מוקדם ככל האפשר אצל סוכן הנסיעות בגלל ביקושים גבוהים מאוד של מטיילים ונופשים באזור, אופציה נוספת היא הרכיבה דווקא באזור עין גדי הנמצא במרחק של שלושים קילומטר לכל היותר מאזור נווה זהר, כאשר במקרה הנ"ל מומלץ מאוד לקחת מספר לילות בכפר הנופש של עין גדי, במקרה הנ"ל יש לקחת בחשבון שהרכיבה הלוך וחזור תשתכלל בסופו של יום ב 60 קילומטר ממוצע, רכיבה שלא רוכב בינוני שבהחלט יכול להיות קסומה ומהנה במיוחד עם הנופים עוצרי הנשימה של ים המלח מהצד הישראלי והירדני.

 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.