טיולי אופניים באילת והערבה

במידה והחלטת לצאת לטיול אופניים ואתה מחפש לגלות יעד חדש בו תוכל להפיק את המקסימום מהרכיבה, אולי כדאי שתחשוב על האופציה של טיול אופניים באזור אילת והערבה.

רבים השומעים על איזור הרכיבה של הערבה קצת נבהלים ואת האמת שבצדק, כי אחרי הכל ובדרך כלל כאשר אנו יוצאים לרכיבה אנחנו מעוניינים להתחיל בנקודה, לסיים בנקודה ולאחר מכן לחזור הביתה חזרה, אבל כאשר מדובר על רכיבה לאזור אילת והערבה הדבר נהיה מסובך יותר ומורכב הרבה יותר.

טיול אופניים שנמתח על מספר ימים

אחד מהבעיות המורכבות והידועות זה אורך הטיול, כאשר במידה ואנו לוקחים כדוגמא תושבים מאזור תל אביב והמרכז המעוניינים להגיע לחלק זה של הארץ להתחיל לדווש, יש צורך ביציאה מוקדמת מאוד שיכולה להיות אפילו בשעות הלילה על מנת שתהיה האפשרות להתחיל ברכיבה בשעות הבוקר המוקדמות עם אור ראשון של שמש, לאחר הרכיבה הארוכה והמעייפת חשוב לזכור שגם צריך לחזור באיזה שהיא צורה הביתה, מה שלא פעם ולא פעמיים מהווה מכשול ובעיה לא קטנה.

כמובן שאלו שלוקחים את החיים יותר בקלות ומחפשים את ההרפתקה הבאה, יכולים ליהנות מחוויה מהנה ומפנקת שכמותה חווים רק פעם בחיים.

אורך המסלול – תתכוננו לדווש והרבה

אלו שקיבלו את ההחלטה לקחת את האופניים ולהדרים לאזור לרכיבה, יכולים להתחיל אותה כבר מאזור דימונה ומשם לרדת לכביש הערבה, קחו בחשבון…הנסיעה באזור הערבה היא נסיעה ארוכה ולא קלה, שיכולה לקחת מספר שעות, בהתחשב בזה שלרכב ממונע הנוסע על מהירות ממוצעת של 80 קמ"ש לוקח כשעה עד שעה וחצי לסיים את קטע הכביש הנ"ל.

לא מעט מרוכבי האופניים ההרפתקנים שבישראל, מחליטים לעשות את אזור הערבה ואילת דווקא בתקופת יום כיפור, מפני שאזור זה נחשב למסוכן ביותר הן לנהיגה והן לרכיבה, בדרך כלל ניתן לראות את הרוכבים המקצועיים יוצאים עם כניסת יום הכיפורים מאזור דימונה לאילת, וחוזרים בצאת יום כיפור עם אוטובוס הביתה.

במידה ואתם חושבים שמסלול הרכיבה באזור הערבה ואילת ארוך לכם מדי וקשה מדי, נסו לבחור מסלולי אופניים בדרום המיועדים לרכיבה באזור זה של הארץ שיכולים להיות מצוינים לא פחות ולהתאים לכם.

שילוב הטיול עם חופשה

במידה והחלטתם לדווש כל הדרך לאילת אז אנחנו שואלים למה לא לעשות זאת בשילוב חופשה קצרצרה בעיר הנופש הדרומית, האופציה של רכיבה באזור הערבה והגעה לנקודת הסיום שתהיה בעיר הנופש אילת, יכולה להיות חוויה מהנה ומטריפה, כאשר חשוב מאוד לבצע הזמנה ללינה ואירוח במלונות באילת, אכסניה או כל מקום אירוח כזה או אחר, אילת כפי שידוע לכל אחד ואחת מאיתנו היא עיר נופש שם ניתן למצוא אזורי קניות, בילויים, חופי ים וכמובן פינוקים מכל סוג שהוא, נסו להיות פתוחים בראש ולשלב את הרכיבה עם החברים בשילוב חופשה של יום – יומיים, זו יכולה להיות הרפתקתה שלא תשכחו לעולם.

כמובן שאת החזרה מאילת חשוב לעשות באוטובוס ולכן, הזמינו מראש כרטיסי נסיעה ליעד החזרה, בכל האוטובוסים של חברת אגד ניתן לעלות בתא המטען גם אופניים.

 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.