אופני נשים – לבחור את האופניים המושלמות

כמו בכל תחום ספורט, גם באופניים אפשר למצוא אופניים לכל הרמות, לכל הסגנונות, לכל המטרות, לכל הגילאים וכמובן אופניים מיוחדים גם לגברים וגם לנשים. אופני נשים הם אופניים קצת שונות במבנה שלהם כאשר השלד בנוי בצורה אחרת כך שיתאים למבנה הגוף הנשי ויספק לכן רכיבה נוחה ובטוחה. גם הגובה של האופניים הוא לרוב שונה וכמובן שגם במבנה המושב ישנם שינויים שמתאימים גם לנשים. אופני נשים מיועדות עבור נשים שרוצות לעסוק בפעילות ספורטיבית מהנה שגם שורפת קלוריות וגם עושה טוב על הלב והנשמה.

אופני נשים – לא לשכוח את העיצוב

אחרי שבחרתן לעצמכן אופני נשים במידה הנכונה ובמבנה הרצוי הגיע הזמן לבחור את העיצוב המושלם. יש כאלו שמעדיפות צבעים בוהקים וצעקניים כמו צהוב, כתום או אדום לעומת אחרות שמעדיפות צבעים צנועים יותר כמו שחור, לבן או כחול. עד כמה שזה יישמע מוזר, לעיצוב והצבעים של האופניים יש חשיבות לא רק למראה אלא גם לרכיבה עצמה וכבר הוכח בעבר שאופניים שנראים מצוין מושכים יותר לרכוב עליהם מאשר אופניים שנראות פחות טוב. אז כמובן שהעיצוב או הצבע של האופניים הם לא המרכיבים החשובים ביותר אך בהחלט שווה להשקיע מחשבה בכך ולסדר לעצמכן חוויית רכיבה גדולה מהחיים.

אופני נשים – שטח או כביש

מי שכבר נמצאת בתחום האופניים מבינה היטב את ההבדל בין אופני שטח לבין אופני כביש. אופני נשים מתחלקות בעיקר לשני הסוגים האלו ולפני הבחירה באופניים החדשים שלכן חובה להבין את ההבדל כדי לא לבחור אופניים שלא יתאימו לאופן הרכיבה שלכן. אופני שטח דומים מאוד לאופני ההרים שכולנו מכירים רק הרבה יותר משופרים ומתקדמים ואופני כביש הם אופניים שמיועדים לרכיבה על הכביש בלבד כאשר הגלגלים שלהם מאוד דקים ומאפשרים רכיבה רצופה ומהירה. רוכבות מתחילות בוחרות בדרך כלל באופני השטח שכן הם מאפשרים רכיבה ביותר מקומות והם מיועדים לרכיבות שיכולות להיות גם לא מקצועיות ברמה גבוהה. אופני נשים המיועדים לכביש זו כבר רמה אחרת, רמה גבוהה יותר שמיועדים לנשים שכבר רוכבות תקופה לא מבוטלת ויודעות בדיוק מה הן צריכות.

אופני נשים – ההנאה היא מעל הכול

אחרי שקראתן, חקרתן, ביררתן ומצאתם את האופניים המושלמים לכן מבחינת המידה, הגובה, העיצוב והנוחות הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן ולהגיד שבשורה התחתונה המטרה העיקרית היא הנאה. אופני נשים נועדו לספק לכן חוויה ספורטיבית אחרת, חוויה שונה שמאפשרת לכן גם לשרוף קלוריות ולעצב את גופכן וגם לעסוק בתחום שהוא הנאה צרופה בכל דיווש. ההנאה היא מעל הכול ואם אתן מרגישות שאתן לא נהנות ממה שאתן עושות אז כנראה שאתן פשוט עושות משהו לא נכון. אופני נשים חשוב מאוד לבחור אחרי חשיבה יסודית וקפדנית שתספק לכם הנאה גדולה ואולי גם תצליחו לסחוף אחריכן עוד נשים שעדיין לא נדבקו בחיידק.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.