מדריך ביטוח רכב דו-גלגלי

מהו ביטוח רכב דו- גלגלי..

ביטוח רכב דו גלגלי הינו ביטוח שנעשה לאופנוע שהוא כלי רכב מנועי דו-גלגלי שנושא עליו רוכב אחד או שניים לכל היותר…רמת הסיכון של רכב דו-גלגלי לפגיעה ונזק הוא גבוה, ולכן חברות הביטוח כיום לא מחויבות ולא שמחות במיוחד… לבטח כלי רכב דו גלגלי מפני שבמקרים כגון: תאונות גנבות וכד' שנזקקים בהם להפעיל את חברות הביטוח …ברכב דו גלגלי ברוב המקרים הללו הנזק שנגרם לרכב ולרוכב הוא גבוה…ולכן לא תמיד יוצא משתלם לחברות הביטוח לבטח כלי רכב זה…חברות הביטוח שכן מבטחות גובות עבור ביטוחים אלו סכומים גבוהים בהתאם לשווי של כלי הרכב…והביטוח מותנה בהשתתפות עצמית גבוהה של המבטח במקרה ביטוחי..

חשוב לציין:

ביטוח רכב דו גלגלי הנו דבר מאוד חשוב, ישנם המון סוגים של ביטוחים אך הביטוח הכי טוב הוא ביטוח שנותנים החברות ליסינג וחברות השכרה, איתם אתה יכול להיות רגוע שהכל מתוקתק כמו שצריך!!! אתר ליס 4 יו הנו אחד האתרים שיצא לי להיתקל בהם, שירות מדהים ואישי! נסו אותו בעצמכם והיווכחו.

 רכבים דו-גלגליים…

כיום הביטוחים  שמציעים חברות הביטוח הינם בעיקר על רכבים דו-גלגליים ממונעים כגון אופנועי שטח, אופנועי מרוץ…קטנועים, ואופנועים שונים לשימוש יום יומי…כמו כן ישנו ביקוש כיום לבטח גם אופניים שגם בהם ישנם סוגים רבים כגון: אופני כביש, אופני הרים, אופניים חשמליים  והם נחשבים ככלי רכב שהרבה אנשים משתמשים בו בחיי היום כגון: בהגעה למקום עבודתם ,ספורט וכד' האופניים נחשבות גם ככלי חשוף וכמעט ללא מיגון למעט אביזרי רכיבה מה שהופך אותם לכלי רכב מסוכן שמצריך ביטוח במקרה של פגיעה וכד'…

ביטוח האם זה חובה..??

ישנם סוגים שונים של אופנועים …אך המבנה הכללי של האופנוע בנוי כך שבחלק הקדמי שלו הוא חשוף וכמעט אינו מוגן, למעט קסדה ואביזרים נוספים שבאים להגן על הרוכב…כמו כן האופנוע נחשב מאז ומתמיד ,לכלי רכב שנמצא בסיכון גדול יותר לפגיעה בתאונות…והנזק שיכול להיגרם לו במקרה של תאונת דרכים, גדול יותר ברוב המקרים גם מבחינה פיזית וגם מבחינה כספית…והסיכון בנסיעה בו יותר גדול בהשוואה למכונית שמוגנת ע"י פח מסביב מערכות התראה שונות ומצוידות בכריות ומגנים פנימיים.. כמו כן בגלל גודלו של האופנוע לא תמיד הוא נראה לעין במהלך נסיעה בכביש, ומציבה בכך הרבה פעמים את הרוכבים בסכנת חיים ..ישנם כיום שני אפשרויות לביטוח רכב דו –גלגלי. ביטוח חובה- שמכסה בעיקר על נזקי גוף של הרוכב וסביבתו וביטוח מקיף- שמגן על נזקים טכניים לרכב במקרים של גניבה וכד'…כל הנתונים הללו מחייבים כל אדם, לדאוג לבטח את עצמו מפני אירועים ביטוחים לא צפויים כאלה ואחרים.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.