משרד הפרסום אקסקטיב (אקזקטיב) חושף כיצד מנהלים נוכחות חיובית ברשת

חיים חיוביים, טובים ובריאים, כוללים הרבה מודעות עצמית כלפי עצמנו, כלפי הסביבה, כלפי היקום והקיום. ברפואה הסינית וברפואה המשלימה מתייחסים הרבה ליחס גוף – נפש. אנשים חיוביים כלפי עצמם וכלפי אחרים לרוב בריאים ומאושרים יותר. גם ברשת, טוב וחשוב שתהיה נוכחות חיובית. משרד הפרסום אקסקטיב (אקזקטיב) חושף כיצד מנהלים נוכחות חיובית ברשת, בצורה נכונה ובונה. 

יוצרים מאגר של תוכן אינפורמטיבי ומועיל 

נוכחות חיובית ברשת היא במידה רבה נוכחות שנותנת תועלת ללקוח, לגולש, לכל מי שנחשף לאתר, למוצר, לחברה. ברור שמי שמספק לדוגמא שירות של טיפול הוליסטי רוצה להצליח, אבל על מנת להצליח הוא צריך להבהיר לציבור כיצד העסק שלו מועיל עבורם. אקזקטיב חושפים שבעזרת מאגר רחב של תוכן, אינפורמטיבי ומועיל, יוצרים מוניטין חיובי. ככל שגולשים מוצאים באתר ערך ולא רק שיווק, הם מתייחסים אליו כאל אתר חיובי. זה בסדר גם לשווק, אפילו באופן גלוי, אבל השילוב עם תועלת ללקוח הוא שילוב עדין, מאוזן וטוב. 

יוצרים שיח ישיר עם הציבור, ברשתות חברתיות 

עוד דבר חשוב מאוד שחושפים במשרד הפרסום אקסקטיב זה שכדי ליצור נוכחות חיובית צריך ליצור שיח ישיר עם הציבור. לא מספיק להרים אתר שבו כותבים מאמרים ונותנים מידע. חשוב שהגולשים ידעו וירגישו שיש באמת נוכחות אמיתית מאחורי הדברים. חשוב לכל עסק לקיים תקשורת ושיח ברשתות חברתיות כך שהעסק מקבל זהות, שם ופנים חיוביים. ברשתות החברתיות אפשר ואפילו רצוי לדבר לא רק בשפה גבוהה. צריך לדבר לקהל בצורה מכובדת אך בגובה העיניים. במידה מסוימת, טוב שיש שם חשיפה לאנשים שמאחורי העסק. הציבור מתייחס בצורה מאוד חיובית לעסקים שמתקרבים אליהם בצורה כזאת ולאתרים שלא נשארים מרוחקים ו"קרים". 

לא מטאטאים ביקורת, מתמודדים איתה נכון 

זה טבעי שלפעמים הציבור וגולשים מסוימים מביעים ביקורת כנגד אתר ברשת. אף פעם לא כל הלקוחות יהיו מרוצים. אבל ביקורת שלילית יכולה להתפשט מהר כאש בשדה קוצים. זהו דבר שיוצא משליטה, אם לא מטפלים בכך נכון. אנשי אקזקטיב מסבירים שבדרך כלל לא טוב לטאטא ביקורת. קודם כל, כל עסק יכול להתייעל כאשר הוא מוציא מתוך ביקורת את נקודות החולשה ולומד לשפר. דבר שני, התייחסות עניינית לביקורת נתפסת כדבר מאוד נכון, טוב, אנושי ורצוי. חשוב שלא להגיע להתנצחות וויכוחים אלא להסביר, למצוא פתרונות ולתאר מה נעשה כדי למנוע תקלות בהמשך.

מאזכרים את האתר והעסק בהקשרים חיוביים 

ניהול נוכחות חיובית יכול להשתדרג אם בונים מיתוג חיובי עסקי. מיתוג על פי ערכים ותועלות וחשיבה אמיתת. בנוסף לכך, חשוב לאזכר את האתר ואת העסק בהקשרים שונים, חיוביים ומגוונים. ככל שהעסק יוצר הקשרים חיוביים בזירות שונות ובפלטפורמות שונות, גם הוא יתקשר עם נוכחות טובה, יעילה וחיובית.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.