השכרת אופניים תל אביב

בכל האמור לפופולאריות השכרת אופניים תל אביב היא אחת הערים המובילות בארץ, אם לא המובילה בהן. הסיבות לכך רבות ומגוונות: עומסי התנועה הכבדים שמאטים משמעותית את התנועה בכבישי העיר לאורך כמעט כל שעות היום, מצוקת החנייה ההולכת ומחריפה – וגם המודעות הגבוהה של תושבי תל אביב (והמבקרים הרבים בה) ליתרונות הרכיבה על אופניים ולאופציה של השכרת אופניים בתל אביב.

תל אופןסיבה נוספת היא שתל אביב מאירה עיניים לרוכבים על שני גלגלים. גם כלפי השכרת אופניים תל אביב מפגינה ידידותיות רבה: עיריית תל אביב סללה, וממשיכה לסלול כל הזמן, קילומטרים רבים של שבילי אופניים, המרשתים את העיר לאורכה ולרוחבה ומאפשרים התניידות מכל פינה לכל פינה בצורה נוחה, בטוחה וחלקה. בנוסף, החלה עיריית תל אביב במהלך 2012 לפרוס משאבות לניפוח אוויר לטובת כלל רוכבי האופניים בעיר.

גם העובדה כי רוב העיר פרוסה במישור מקלה על הרכיבה (כשגם מעט העליות, למשל אל האוניברסיטה וסביבתה, מתאפיינות בשיפועים מתונים). פרויקט הדגל של העירייה בתחום השכרת אופניים בתל אביב הוא כמובן שירות תל אופן, המאפשר לתושבים ולאורחים לשכור זוג אופניים כמעט בכל מקום בעיר, ולהחזיר אותו בתום השימוש בכל מקום שירצו, במחירים שפויים שווים לכל נפש – והנה לכם סיבה נוספת המבהירה למה לפחות מבחינת השכרת אופניים תל אביב היא גן עדן.

אופניים להשכרה בתל אביב ורכבת – שילוב מנצח

רכבתעבור מי שגר מחוץ לתל אביב ורוצה ליהנות ממנה בלי לבזבז זמן יקר על פקקים וחיפושי חנייה מייאשים, מומלצת במיוחד האופציה של השכרת אופניים בתל אביב. אל העיר עצמה ניתן להגיע בתחבורה ציבורית (ומי שמגיע ברכבת ורוצה ליהנות מהאפשרות של השכרת אופניים תל אביב מרכז היא התחנה עבורו – כבר ביציאה ממנה ניתן לשכור אופניים חשמליים – ראה כאן סוגי המנועים השונים באופניים חשמליים). השילוב בין תחבורה ציבורית אל העיר וממנה, ורכיבה על אופניים בתוכה, מאפשר נינוחות ונוחות מקסימליים, וכשלוקחים בחשבון את מחירי הדלק הנוסקים מעלה מעלה ואת המספרים הבלתי נתפסים כמעט על השלטים בכניסה לחניונים השונים בעיר, כנראה שהשכרת אופניים בתל אביב היא גם הדרך הזולה ביותר.

לאן כדאי לדווש עם אופניים בתל אביב?

לבוחרים באופציית השכרת אופניים תל אביב מציעה אפשרויות רבות לבילויים וטיולים: טיולי אופניים לאורך הירקון הם אפשרות אחת. נחל הירקון נשפך אל הים באזור נמל תל אביב, ועוד קודם לכן מתפתל דרך נופים מרחיבי נשימה לאורך כ-28 ק"מ ומבחר מסלולי טיולים. השכרת אופניים בתל אביב מאפשרת גם טיולי אופניים לאורך החופים (על הטיילת היפה אל מול השקיעה, או הזריחה, או בכל שעה אחרת שתרצו) וגם טיולי אופניים בסמטאות הציוריות של נווה צדק, למשל, או במרכזים שוקקי החיים של העיר. למעשה, כמעט בכל פינה בעיר מחכה לרוכבי האופניים אטרקציה (שאליה הם מגיעים בזריזות ובקלות): רחוב דיזינגוף ששב להיות מרכז העניינים, שוק הכרמל ההומה ואחיו הססגוני שוק בצלאל, שדרות רוטשילד שמהוות מוקד חברתי תוסס, יפו שאין עוד כמוה בעולם כולו, פלורנטין הייחודית, כיכר רבין, גלריות ומוזיאונים, חנויות ובתי קפה ועוד ועוד נקודות חן.

השכרת אופניים בתל אביב – עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות

הפופולאריות הרבה של השכרת אופניים הביאה לכך שחנויות אופניים רבות מציעות לא רק זוגות למכירה אלא גם את אופציית ההשכרה. אופציה זו מיועדת למי שמבקש להתנסות ברכיבה על אופניים בטרם יתחייב לרכישת זוג (שמחירם נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים). בתל אביב, באופן טבעי, ניתן לשכור סוגי אופניים רבים, הכל בהתאם לצורך: אופני גברים, אופני נשים, אופני כביש, אופניים חשמליים ועוד. גם תקופות ההשכרה גמישות, החל משעה בודדת ועד מנויים חודשיים ואף אפשרות לליסינג תפעולי.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.