השכרת אופניים בפארק הירקון

השכרת אופניים בפארק הירקון היא הדרך הנוחה ביותר ליהנות מטיול נינוח לאורך הנחל, או מבילוי משפחתי מלבב המשלב הנאה מחיק הטבע עם פעילות ספורטיבית (לא מאמצת יתר על המידה).

פארק הירקוןטיולי אופניים הפכו זה מכבר לאחת מצורות הבילוי הפופולאריות ביותר בישראל. מזאטוטים שרק החלו לדווש ועד בני הגיל השלישי שמוכיחים כי המטאפורה "זה כמו לרכב על אופניים – לעולם לא שוכחים" אכן נכונה – את כולם ניתן למצוא מדוושים להנאתם לאורך השבילים ומסלולי הטיול השונים ברחבי הארץ.

בקבוצות, בזוגות, כמשפחות וגם כבודדים, רכיבה על אופניים היא דרך נהדרת ליהנות מנופי הארץ, ויעידו על כך החיוכים הרחבים והעיניים הבורקות של אלה שחזרו מטיולי אופניים במרכז הארץ, בצפונה ובדרומה.

אחד המקומות היותר מבוקשים הוא פארק הירקון, ובהתאם גם הביקוש להשכרת אופניים בפארק הירקון. באביב, בקיץ ובסתיו (ולמעשה גם ברוב ימי החורף) מושך אליו פארק הירקון המוני בני אדם – בסופי שבוע כמו גם בימי חול. המיקום המרכזי של הפארק לצד היותו ריאה ירוקה ומרחיבת נשמה הופכים אותו למקום האידיאלי לבילוי ובפרט לרכיבה על אופניים.

איפה כדאי לטייל בפארק הירקון?

פארק הירקון (או בשמו השני "גני יהושע") הוא גן עדן לרוכבי האופניים עם למעלה מ- 3,000 דונם, מטופחים, מושקעים ופשוט יפים. השכרת אופניים בפארק הירקון תוביל אתכם לשורה ארוכה של מסלולים מסומנים שלאורכם פזורות שלל אטרקציות ו"סתם" מקומות שכיף להיות בהם: הנחל עצמו (שכסף רב ומחשבה רבה הושקעו בשיקומו, וכיום הוא נקי וצלול למדי), בעלי החיים שהפארק הוא ביתם, הצמחייה המגוונת, גבעת נפוליאון, שבע תחנות, מתחם ראש ציפור, פינת החי הצנועה והקסומה שמול שכונת בבלי, גני שעשועים לילדים, מתחמי כושר גופני לבוגרים, אזור נמל תל אביב עם השפך המפורסם (שזכה לאזכורים רבים בתרבות הישראלית, ובפרט זכורה הסצנה בסרט "בלוז לחופש הגדול" שמתרחשת בו) – ועוד נקודות חן המצדיקות השכרת אופניים בפארק הירקון.

אופנייםברוב המסלולים אין עליות של ממש, והרכיבה קלה ונינוחה ומתאימה מאוד למשפחות שבחרו באופציית השכרת אופניים בפארק הירקון, או לרוכבים מתחילים. שפע מדשאות ושטחים מוצלים מאפשרים עצירות לשם התרעננות ומנוחה כל אימת שמישהו מתעייף מעט, וחלק מהמסלולים המסומנים הם מעגליים ונוחים במיוחד. כמובן שאין חובה להיצמד למסלולים המומלצים, וכל אחד יכול לנצל את האפשרות של השכרת אופניים בפארק הירקון ופשוט לרכב בספונטניות בעקבות נטיית הלב.

התוואי המשתנה של הנחל (שאורכו הכולל מעל 27 ק"מ, החל מהמקור שלו באזור מעיינות ראש העין ועד למקום המפגש שלו עם הים באזור רידינג בתל אביב) מאפשר טיולי אופניים מגוונים לאלה שבחרו באופציית השכרת אופניים בפארק הירקון (כמו גם, כמובן, לאלה שבאו עם אופניים מהבית), גם כאלה החורגים מתחומי הפארק. חלקו הפחות "כבוש" והיותר "טבעי" של הירקון (מאזור קניון איילון מזרחה) מומלץ אף הוא לטיולי אופניים – ובפרט לחובבי הזואולוגיה והארכיאולוגיה. אזור זה מתאפיין בדרכי עפר, אולם רמת הקושי אינה גבוהה במיוחד וכמעט כל אחד יצליח לדווש בהן ללא מאמץ יתר.

השכרת אופניים בפארק הירקון – לא לשכוח קסדה ובגדים נוחים

השכרת אופניים בפארק הירקון מובילה תמיד לחוויה בלתי נשכחת. כדי להבטיח רכיבה נוחה (וכדי להיראות טוב בתמונות…) רצוי להתלבש בביגוד אופניים – חולצות ומכנסיים שנועדו במיוחד לרכיבה חלקה ונטולת שפשופים בין הבגדים לגוף, ובמקביל כאלה המאפשרים לזיעה להתנדף ולא להידבק אלינו. הוסיפו לכך צבעים בוהקים ומחמיאים, ותקבלו טיולי אופניים שבהם אתם גם מרגישים נהדר וגם נראים נהדר.

השכרת אופניים בפארק הירקון כוללת סוגי אופניים שונים וגם אביזרים לאופניים: קסדה, מנעול, סלסלה, ואם אתם זקוקים לעוד משהו, רק תבקשו – ויאללה לדווש. השכרת אופניים בפארק הירקון – הדרך הטובה ביותר ליהנות מהטבע בלב העיר.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.