השכרת אופניים בירושלים

אוויר הרים צלול כיין, אווירה שאין באף עיר אחרת בעולם, שכיות חמדה תרבותיות, היסטוריה שמפעפעת מכל אבן ומכל בניין – לא בכדי ירושלים היא יעד תיירותי מבוקש כל כך, גם על-ידי ישראלים וגם על-ידי אורחים מחו"ל.

ירושלים

נוצר על ידי מעלה היצירה

השכרת אופניים בירושלים מאפשרת לתור את העיר באופן בלתי אמצעי, ולשלב פעילות ספורטיבית עם טיול בעיר הקודש שהתפתחה וצמחה והפכה למטרופולין בעל פנים רבות – וכולן יפות (שהרי כבר נאמר שעשרה קבין של יופי ירדו לעולם ותשעה מהם נטלה ירושלים). טיולי אופניים מעניקים למי שבחר באופציית השכרת אופניים בירושלים חוויה הוליסטית מרתקת. בנוסף, הם זולים יחסית לטיולים ממונעים, ידידותיים לסביבה הרבה יותר, תורמים רבות לגיבוש משפחתי או קבוצתי (ולשקט הנפשי של אלה המעדיפים טיולים כבודדים) – ובאופן כללי יש בהם משהו מרגש מאוד.

על אף העליות והירידות הרבות המאפיינות את העיר הבנויה על פסגות ההרים וביניהם, תמצאו בה שלל חנויות אופניים, הפרושות לאורכה ולרוחבה של העיר, ורבות מהן מציעות את האופציה של השכרת אופניים בירושלים. השכרת אופניים בירושלים יכולה להתבצע ליום אחד (או חלק ממנו), למספר ימים ואף לתקופות ארוכות יותר – הכל בהתאם למשך החופשה שפרגנתם לעצמכם ולצרכים שלכם. בחנויות תמצאו סוגים רבים של אופניים – אופני טנדו זוגיים, אופני הרים (כולל אופני זנב קשיח של המותגים המובילים), אופני כביש, אופניים עם טריילרים לילדים ועוד ועוד – וכמובן גם את כל האביזרים לאופניים שאתם צריכים ובפרט קסדות.

טיולי אופניים בעיר העתיקה ובעיר המודרנית

העיר העתיקה

נוצר על ידי מעלה היצירה

השכרת אופניים בירושלים היא דרך נהדרת לחזות בפנים המגוונות של עיר הבירה הנצחית של ישראל. מסלולי אופניים יכולים לחבר בין האטרקציות השונות וליצור יום כיף ייחודי שעובר דרך מגוון תחנות: שוק מחנה יהודה, מוזיאון ישראל, מוזיאון האיסלאם, מגדל דוד, העיר העתיקה, הטיילת של ארמון הנציב, שכונות ציוריות כגון משכנות שאננים, ימין משה והמושבה הגרמנית, מעלית הזמן, הגן הבוטני, גן סאקר, בריכת הסולטן ועוד ועוד.

השכרת אופניים בירושלים יכולה להוביל אתכם גם אל מוקדי הכח השונים שקבעו את מקום משכנם בירושלים: כנסת ישראל, בית המשפט העליון, בנק ישראל, משרדי הממשלה ועוד. דרך חברת טיולי דורון, המומחים בתוכן איכותי וחוויתי בירושלים ניתן לארגן יום כיף בירושלים למקומות עבודה ועוד.

מסלולי אופניים מומלצים בירושלים וסביבה

"שישו את ירושלים, גילו בה, גילו בה כל אוהביה, כל אוהביה" – המילים שמופיעות בספר ישעיהו וזכו לחיי נצח גם הודות ללחן של עקיבא נוף מקבלות משנה תוקף כשמטיילים בעיר ובסביבתה על דו גלגלי. מסלולי אופניים רבים מציעה ירושלים, וגם בסביבתה תמצאו מסלולים נהדרים לטיולי אופניים – אין פלא שהשכרת אופניים בירושלים היא כה פופולארית.

בהרי ירושלים, למשל, ניתן לרכב במסלול מעגלי שמתחיל באשתאול, עובר דרך צובה ונחל שורק ואז חוזר לאשתאול; או במסלול מעגלי סביב הר איתן (הידוע יותר בשם ה"סטף"); או לצאת מתחנת הרכבת שבמלחה ואז דרך עין יעל לטפס לעין איתמר, לעבור דרך שלל  מעיינות קסומים, להמשיך לכוון מושב אורה ולסיים במלחה באזור גן החיות התנ"כי.

השכרת אופניים בירושלים מובילה לטיולי אופניים רבים גם באזור עמק האלה, באזור ים המלח, באזור לטרון (ובפרט בדרך בורמה המפורסמת והפופולארית) וגם במדבר יהודה תמצאו מסלולי אופניים מאתגרים (למשל, מסלול אלמוג מעגלי, שיוצא מצומת אלמוג וחוזר אליה, ובדרך עובר דרך ראס אל משהד, נבי מוסא ותל מחלחל).

החברות השונות המציעות השכרת אופניים בירושלים יעניקו לכם, אם רק תבקשו, מידע רב ערך בנוגע לטיולים מומלצים ולדרגת הקושי של המסלולים השונים, כך שתוכלו להרכיב בדיוק את התוואי המתאים ביותר עבורכם. השכרת אופניים בירושלים – ככה עולים היום לרגל!

 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.