מה צריך לדעת על מכירת לוקרים לטובת האימון, רכיבה ועוד

מה כוללת אספקה טכנית הנחוצה להתקנת לוקרים

עומדים לפני הקמת חדר כושר? רוצים לעמוד בכל התקנים וסטנדרטים הנדרשים על פי הבטיחות? השוק הפתוח מציע מכירת לוקרים לא רק בשל חומרים גלם מעולים אלא בגלל אפקטיביות ושדרוג השירות בחדרי הכושר אבל לא רק. לרוב, בעלי העסקים תוהים, מה כדאי לעשות? האם כדאי לייצר לוקרים באופן עצמאי או שאולי כדאי לרכוש לוקרים ביחד באופן מרוכז?
כפי שהבנתם, עסק כמו חדרי כושר, חדרי אירוח או אפילו מוסדות למידה, ידרוש מכם להשיג לוקרים כדי להקל על הלקוחות שלכם. אחרי הכול, שום מתאמן לא יאהב לסחוב את כלי הרחצה שלו למתחם האימון כפי ששום סטודנט לא יאהב לקחת עמו את כל ספרי הלימוד בו זמנית. אז מה כדאי לעשות? לפנות לגורם שעוסק בתחום של מכירת לוקרים או ליצור אותם בעצמכם?

איפה המתאמנים שלכם משאירים את הדברים שהם יוצאים לרכוב?

למתאמנים שלכם יש אופניים, אחרי האימון הם מתכננים לצאת לשדות ולרכוב, הדבר האחרון שירצו זה לגלות כי האביזרים של הרכיבה נעלמו להם. הנה סיבה אחת מיני כמה סיבות למה אתם חייבים לדאוג ללוקרים שיעניקו למתאמנים שלכם את מירב הביטחון. אחרי הכול, השקעתם לא מעט כסף על מיקום, ניקיון ומתקנים ומה על ביטחונם של החפצים? אם אתם רוצים שהמתאמן שלכם יחדש את מינויו בעונה הבאה, הדבר האחרון הוא לוותר על לוקרים העמידים בפני כול.

מאילו חומרים עשויים הלוקרים?

אם תשאלו כל מוכרן העוסק במכירה של לוקרים, הוא יספר לכם על ארונות המיוצרים מלוחות HPL בעלי עמידות בתקנים הקשוחים ביותר. כמו כן, יציג לכם עמידות גבוהה בפני אש, כימיקלים, הרס ואפילו לחות וחלודה. יש כל מיני סוגי לוחות ביניהם מעובדים עם הדבקה ואפילו ללא ברגים. עובי דלת הארון כ12 ס"מ בעוד גב הארון כ3 מ"מ. כמו כן, כוללים אותם ארונות פתחי אוורור ומנעול מיוחד.

חומרי גלם שלא מחלידים

רכישת לוקרים מספקי שירות, תעניק למעשה לוקרים שגם לא מחלידים. מבין כל חומרי הגלם, יש בהחלט לוקרים שמטרתם לא להתבלות במהירות. הרעיון של השגת לוקרים שלא מחלידים הינו פועל יוצא מאחסון בטוח של החפצים מבלי שיפגמו נוכח העובדה כי הלוקר שסופק לא סיפק את השירות המבוקש. כמו כן, אם רכשתם לוקרים לעסק או בחרתם לייצר בעצמכם, ראוי לבחור חומרים חזקים ואמידים גם כדי למנוע ונדליזם או גניבות- בפרט בחדרי הכושר.
בסיכום דבר, אם אתם בעלי עסקים השואפים להעניק את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם, עומדות בפניכם כמה אפשרויות. אם לייצר בעצמכם לוקרים, אז להשתמש בחומרי גלם טובים עם שאיפה לשמר את הלוקרים לטווח הארוך. בחירה שנייה תהיה לבחור ספק עם זיקה אל מכירת לוקרים מקצועיים, איכותיים ובעיקר כאלו העומדים על תו התקן.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה מסלולי אופניים בצפון. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.