חופשה בחו"ל בשילוב טיול אופניים

חופשות וטיולים בחו"ל מאז ומתמיד היו ההנאות הקטנות של החיים שלהם אנו מחכים כל פעם מחדש מדי שנה, ישנם לא מעט כאלו המבקשים לנסוע לחופשה בחו"ל ולשלב זאת עם טיולי אופניים מקצועיים.

מרבית מהמטיילים הישראלים אשר נוסעים לרכיבות אופניים בעולם, עושים זאת במסגרת תחרויות שונות המתקיימות בארה"ב או אירופה ברוב הפעמים, או לחילופין הנסיעה לרכיבת אופניים בחו"ל במטרה לראות וליהנות מנופי הטבע השוקקים של אותו יעד תיירות בחו"ל, ולנסות מסלולים אחרים שאיננו מכירים.

לפני שתחליט איך לרכוש את כרטיס הטיסה שלך, חשוב מאוד שתדע מספר דברים שיעזרו לך בקבלת החלטות לקראת הנסיעה הקרובה עם האופניים.

צוות חברת נהורה טורס המתמחה בהטסת נופשים לחו"ל עם אופניים יעזרו לך לעבור זאת בצורה קלה יותר ופשוטה הרבה יותר.

כרטיס טיסה לאופניים

אז במקרה שחשבתם שהתבלבלתם, אז לא…מדובר בהחלט על כרטיס טיסה שיש לרכוש בנפרד לזוג האופניים שלכם איתם תבצעו את הרכיבה בחו"ל, בדרך כלל המקצועניים ואלו הנוסעים מדי יום ביומו ולטיולים בחו"ל בפרט, רוכשים אופניים מתקפלות שנכנסות לאחר קיפול לתוך מזוודה מתאימה המיועדת אך ורק לאלו הנוסעים איתה למקומות רחוקים.

בדרך כלל התוספת על הטסת אופניים מתומחרת על פי משקל האופניים + המקום שתופסות בבטן המטוס, חשוב מאוד כאשר מזמינים טיסה לחו"ללבדוק בצורה טובה ונכונה מהם האפשרויות העומדות בפניך בשביל להוזיל את המחיר ויחד עם זאת ליהנות ככל שאפשר מחוויות הטיול.

כל חברת תעופה המבצעת טיסות ליעדי תיירות בעולם מתמחרת את כרטיס הטיסה לאופניים בצורה שונה ועל פי מחירון החברה, מומלץ מאוד שסוכן הנסיעות שלכם בו איתו בחרתם לבצע את ההזמנה, יהיה מסונכרן עם חברת התעופה וכמובן בדקו פעמיים שהכול קשורה, לא פעם ולא פעמיים נתקלנו במקרים בהם הנוסע הגיע לשדה התעופה לטיסה לחו"ל עם זוג אופניים, ונאלץ לשלם תוספת כספית בגלל משקל שלא דווח כראוי על ידי סוכן הנסיעות או הלקוח שהזמין את כרטיס הטיסה ישירות מחברת התעופה.

ביטוח גם לך וגם לאופניים

חברות הביטוח המנפיקות כיום פוליסת ביטוח בריאות לנוסעים בחו"ל, מבצעת גם ביטוח לרוכבי אופניים הנוסעים עם כלי הרכיבה לחו"ל, בגלל שבדרך כלל ובמרבית המקרים מדובר על אופניים שהשווי שלהם גבוה עד מאוד, מומלץ מאוד לבצע את הביטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים, לפעמים עדיף להוסיף על ביטוח עוד 50 דולר בנפרד ולא להסתכן בנזק שיכול להגיע לכמה אלפי דולרים ולפעמים אף יותר, בדקו עם סוכן הנסיעות שלכם גם על ביטוח אופניים מוטס שייתן לך רוגע ושקט נפשי.

תכנון מסלול הנסיעה מראש

לפני שתתחילו בנסיעה וברכיבה כפי שאתם רגילים לעשות בסופי השבוע בישראל, מומלץ מאוד לתכנן בצורה נכונה ובקפידה את המסלול אליו תצאו לדרך, לא מעט פעמים אנו נתקלים במקרים בהם קבוצות רוכבים יוצאות לרכיבה על אופניים במסלולים בחו"ל, ללא ידיעה ובדיקה של מזג האוויר, אורך המסלול, מכשולים הקיימים בדרך וכמובן ציוד חירום המתאים לאותה מדינה בה החלטתם לקחת סיכון שכזה.

כיום ישנם לא מעט מדריכי רכיבת אופניים באזורים מוגדרים בעולם ובמסלולים המוגדרים לרכישת אופניים בלבד, מומלץ מאוד לשכור את שירותיהם של מדריכי הרכיבה היכולים להצטרף אליכם להדרכה ונסיעה מאורגנת במקומות הכי יפים ומאתגרים שיש.

 

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

פורסם בקטגוריה כתבות, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.