טיולי אופניים בצפון

ישראלים רבים אוהבים את הנופים הירוקים והפורחים, ההרים, העצים, הנחלים והחורבות העתיקות שיש בצפון שלנו. בזכות מסלולי אופניים רבים תוכלו להנות מהטבע תוך כדי דיווש. הפופולאריות של אותם טיולי אופניים גדלה והשבילים היפים של הצפון מייצרים עבור כל הרוכבים חוויה בלתי נשכחת.

                               עם הילדים

אופניים לילדיםאם יש לכם אופניים לילדים ואת היום תרצו להעביר בנופים, תוכלו לבחור מתוך המון אפשרויות נפלאות שקיימות לטיולי אופניים בצפון. בגליל יש שבילים מדהימים שיעניינו אותכם ויתאימו גם לקטנים, חלקם משלבים עצירות עם ארוחה על האש או הכנת תה בטבע שיתרמו לאותה חוויה ובחלקת תוכלו להיפגש עם בעלי חיים או להיכנס לנחלים רטובים. ב"חוטם הגולן" מסלול משפחתי שמתחיל בקיבוץ מבוא חמה, ממשיך דרך הנוף המרהיב של נחל ירמוך, משלב תצפית על הרי גלעד ומסתיים בתמונה ייחודית על הכנרת.

בקיבוץ דפנה יש מדריכים שיתלוו לכל טיול אופניים בצפון ויסבירו על הדרך המרעננת ובאגמון החולה טיול אופניים שבו אתם והילדים תוכלו להתרשם מציפורים נודדות. יש גם מסלול בנחל אלכסנדר ובו צבי ים ופינות משחקים וכמעט כל טיולי אופניים בצפון עם הילדים מספקים ומהנים. אז הוציאו את הילדים מהמחשב והטלוויזיה, חיבשו לקטנים קסדות על הראש, קחו ממתקים וצאו לדרכים.

טיולי אופניים בצפון לגדולים

אם רק התחלתם לרכב ובא לכם לצאת לטיול אופניים בצפון, קיימים מסלולים רבים שנחשבים לקצרים או קלים ומומלץ להתחיל בהם כדי לצבור ביטחון, נסיון ולהיכנס לכושר. טיול אופניים בצפון שנחשב לקליל מתחיל בשכונה הבדואית של עוספיא ובו תוכלו להנות מנוף האלונים המדהים של הרי הכרמל, להיתקל בפסל של אליהו הנביא ולהתרשם מתצפית שרואים ממנה אפילו את החרמון.

טיול אופניים בצפון

המלצה נוספת לטיול אופניים בצפון למתחיל היא השביל שמתחיל בבת שלמה ומסתיים בגבעת הרקפות. במסלול זה תתקלו ברקפות מדהימות, תקבלו טעימה ממעברי בוץ למעיזים תתרטבו מעט ותצאו מרוצים.

לאחר שספגתם קצת מאווירת טיולי אופניים בצפון ואתם מוכנים להעלות הילוך, קחו איתכם אופני הרים וצאו לכבוש מסלולים בינוניים. ישנו מסלול מעניין בנחל דליה ולאורכו נוף מדהים. מעט תקפצו, מעט תתרטבו, תכירו את הקיבוץ מבפנים ולאחר כ-3 שעות מסיימים. אם גם הגברת מנוסה ומעט רומנטיקה לא תזיק, צאו למסלול שמתחיל בחוף זבולון ומסתיים בחוף גנוסר, בדרך לא מעט קפיצות והיא ארוכה אך מרשימה ומספקת. עוד טיולי אופניים בצפון לרמה הבינונית תמצאו בנרבתא מענית שידוע כמעגלי ולוקח עד 4 שעות או בהר חורשן שבו מסלול ושמו אביב ואורכו 3 שעות.

גלגל שינייםכשהגיע הזמן ואתם מנוסים טיול אופניים בצפון יכול להיות גם קשה יותר ומתאים למאותגרים. בגליל העליון ישנו מסלול שנקרא נחל דישון, אורכו 700 מטרים ובו עליות וירידות למתקדמים. טיול אופניים בצפון שנחשב לארוך יותר, מתחיל בחורפיש ותגיעו בו עד להר מירון. לאחר כ- 4 וחצי שהם 1100 מטרים תעברו בהר אדיר, הר גודרים ומערת פער. יש גם את שביל חוצה גולן, שברמת הגולן, שנמשך בין 7 ל-8 שעות והאפשרויות בצפון רבות וטובות.

חשוב לדעת

טיולי אופניים בצפון יכולים להיות מהנים אך גם מסוכנים או מעייפים ולכן חשוב לשמור על בטיחות בדרכים. אם אתם מטיילים עם הילדים, התאימו את המסלולים ליכולתם כדי שישאר להם טעם של עוד. דעו שישנם מוקדים רבים בצפון ובהם שירותי השכרת אופניים, כך שגם אם אתם רוצים לבחון את התחביב תוכלו להתנסות מבלי לבזבז כסף רב על קניית אופניים חדשות. בכל הטיולים קחו אתכם מספיק מים ואת שאר הדברים שצריך בהתאם לאופי הטיול שבחרתם ומה שנשאר זה רק להנות.

למגוון מסלולי אופניים בצפון לחצו כאן.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.