לימודי רכיבה לנשים

לימוד רכיבה לנשים עדיף בחוג נשים וגברים שונים זה מזה ולא, איננו נכנסים כאן לוויכוח פמיניסטי, או משהו כזה. אנחנו כאן בענייני אופניים ולא בשום דבר אחר.

לפני שנדבר על היתרונות הברורים של רכיבה על אופניים, על לימוד רכיבה על אופניים בכלל ועל לימוד רכיבה על אופניים לנשים בפרט הרשו לנו להסביר מה עניין השוני בין גברים לנשים לרכיבה על אופניים. בעבר, לפני יותר ממאה שנים היו אופני הנשים שונות מאוד למראה מאלו של הגברים, ממש כמו השוני הרב בסגנונות הלבוש השונים.

כיום, ההבדלים בין אופני גברים לנשים הצטמצם במידה ניכרת והם נובעים בעיקר בשל ההבדלים הפיסיולוגיים בין גבר לאישה, ובעיקר הבדלי הגובה והמשקל. אופני נשים מאופיינות לרוב בשלדה נמוכה יותר מאלה של הגברים, בכדי להקל על העלייה והירידה, וכן במרחק קצר יותר בין הכיסא לכידון. נשים רבות עשויות להעדיף אופניים חשמליות על פני אופניים רגלים בתור כלי תחבורה, פשוט בכדי למנוע הזעה (שגברי ישראל נוטים ליחס לה חשיבות מועטה יותר ולא תמיד בצדק).

מתברר שיש נשים שמעדיפות ליהנות מחברתן של בנות מינן בחוגים לנשים בלבד ואי לכך יש כיום בנמצא חוגי אופניים ללימוד רכיבה על אופניים לנשים לאלה המעוניינות בכך.

 כמה טוב לרכב, על אופניים

יתרונות הרכיבה על אופניים רבים ומגוונים. גברים, נשים, צעירים ומבוגרים יפיקו הנאה ותועלת רבים מרכיבה נכונה. לא לחינם נפתחו חוגים של לימוד רכיבה על אופניים לילדים, חוגים למבוגרים וכמובן חוגי לימוד רכיבה על אופניים לנשים.

שיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים ושיפור היציבה, הם רק חלק מן היתרונות הגלומים ברכיבה על אופניים. בניגוד לפעילות גופנית אחרת שפעמים רבות מטילה עומס רב על מערכת השלד והמפרקים, רכיבה על אופניים ידידותית הרבה יותר ומתאימה אפילו לסובלים מבעיות מפרקים וברכיים.

אבל התועלת ברכיבה על אופניים אינה מסתכמת בשמירה על הבריאות בלבד. בייחוד לאור מחירי הדלק מרקיעי השחקים, שלא לדבר גם על זיהום האוויר שגורמות המכוניות הגודשות את כבישי הארץ והעולם, חשיבות האופניים הולכת ועולה. גם העמידה בפקקים איננה כורח המציאות למי שיכול לצלוח את המרחק ברכיבה על אופניים.

אבל כל שציינו איננו מיחד דווקא את הנשים. לימוד רכיבה על אופניים לנשים מתאים לאישה המודרנית המודעת הן לחשיבות המראה החיצוני, הן לשמירה על הבריאות, המוכנה להשקיע בקידום הקשרים הבינאישיים והמשפחתיים על ידי רכיבה משותפת בחברותא.

אך לפני שנתחיל לחפש חוג ללימוד רכיבה על אופניים לנשים הבה נרחיב מעט יותר על מה שיכול לעניין אותך, האישה של המאה העשרים ואחת.

לימוד רכיבה על אופניים לנשים – לרכוב ביחד למען הבריאות והגיזרה

רכיבה על אופניים יכולה להפוך לחוויה חברתית או משפחתית ראשונה במעלה. אפשר לשלוח את בן הזוג ואפילו את ההורים לחוג לימוד רכיבה על אופניים למבוגרים. אפשר לרכב עם חברים ולגלות צורת בילוי חדשה ומענגת.

רכיבה מהנה על אופניים משפרת את קצב חילוף החומרים בגוף, מסייעת במניעת מחלות לב וכלי דם ושומרת תוך כדי כך על גיזרה נאה וחטובה. ישנם מחקרים מדעיים שמצאו שרכיבה על אופניים מפחיתה אפילו את הסיכון ללקות בסרטן השר. השתתפות בחוג ללימוד רכיבה על אופניים לנשים תפתח בפנייך עולם שלם של בריאות ושמחת חיים. די ברכיבה קצרה – שלוש פעמים בשבוע, ארבעים עד חמישים דקות בכל פעם, בכדי להתחיל לרדת במשקל. כל נסיעה כזו במהירות בינונית תביא לשריפה של עד ארבע מאות קלוריות.

ומה יכול להיות טוב יותר מרכיבה משותפת לשמירה על מוטיבציה גבוהה לאורך זמן? אפשר להתחיל עוד היום להתחיל לרכב יחד, ביחד עם מדריך מקצועי בחוג ללימוד רכיבה על אופניים לנשים ותוך זמן קצר תוכלי גם את לדווש בלי להתרגש.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.