לימוד רכיבה למבוגרים

לימוד רכיבה למבוגרים מתאים בכל גילכולנו, גברים כנשים, צעירים כמבוגרים חיים בסביבה אלקטרונית ומתקדמת שלא הייתה כדוגמתה בהיסטוריה. אנחנו מוקפים פינוקים ואבזרי נוחות כמו טלוויזיות משוכללות ושפע ערוצים, מחשבים ואינטרנט וכמובן שפע של גאדג'טים אלקטרוניים, אייפונים אייפדים, מכשירי mp3 וכן הלאה.

אחת התוצאות השליליות של השפע הזה הוא כמובן המחסור בפעילות גופנית. גם כשאנחנו צריכים להגיע למקום כלשהו אנחנו נכנסים באופן אוטומטי לרכב הפרטי שלנו בלי לעצור לרגע ולחשוב האם יש דרך חלופית וטובה לא פחות להגיע לשם. ואכן יש דרך פשוטה ואפילו זולה ובריאה, דרך ושמה אופניים. וגם מי שהותיר מאחור את גיל הילדות אף פעם לא מאוחר להתחיל בלימוד רכיבה על אופניים למבוגרים.

לימוד רכיבה על אופניים למבוגרים – פשוט להתחיל לדווש

אם אתם סבורים שרכיבה על אופניים נועדה בעיקר לילדים ולימוד רכיבה על אופניים למבוגרים נשמע לכם כמו דבר והיפוכו דעו לכם שאתם לא לבד. רבים חושבים כך אבל רבים חשבו פעם שכדור הארץ הוא שטוח.

אין ספק שיש יתרונות רבים בלימוד רכיבה על אופניים לילדיםאך אין זאת אומרת שלמבוגרים שבינינו לא נותר אלא להביט מן הצד. בימינו ניתן לפגוש מבוגרים על ספסלי האקדמיה, ניתן לראות אותם בטיולי אקסטרים וניתן לפגוש אותם גם במסגרת לימוד רכיבה על אופניים למבוגרים. אולי תופתעו לגלות מה רבים הם המבוגרים שמעולם לא למדו לרכב על אופניים. רבים מהם מרגישים שלא בצדק בושה וחשש להתחיל ללמוד. אבל העובדה שחוגי אופניים ולימוד רכיבה על אופניים למבוגרים מתבצעים בלוויית מדריך מקצועי ולפעמים גם בקבוצה מפוגגת את החשש במידה רבה. אף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד דברים חדשים וזכרו – כבר לאחר שיעורים ספורים תהפכו לרוכבים מן המניין ולעולם לא תשכחו כיצד לרכוב. ואם זה לא מספיק, אל תשכחו שלרכיבה יש יתרונות רבים. אז קדימה – הצטרפו גם אתם לחוג אופניים ותראו שלימוד רכיבה על אופניים למבוגרים הוא לא חלום והוא אפילו מהנה ומספק.

כמה שיעורי רכיבה ואתם בתמונה

 במסגרת חוג לימוד רכיבה על אופניים למבוגרים תוכלו למצוא אנשים מכל הגילאים ומכל קצוות האוכלוסייה. בכלל, קבוצות רבות ומגוונות משתתפות כיום בחוג אופניים. עובדה משמחת היא שכיום קיימת אפשרות של לימוד רכיבה על אופניים לאנשים בעלי מוגבלויות שמתגברים על מגבלות פיסיות ומנטליות ורוכבים לא פחות טוב מכל אחד ואחד. חלק מהנשים ישמחו לגלות שיש בנמצא חוגי לימוד רכיבה על אופניים לנשים. לא משנה לאיזו קבוצה תצטרפו אתם תופתעו מן הזמן הקצר שיידרש לכם לפני שתוכלו לרכב בקלות ובהנאה. תוכלו לרכב למקום העבודה, למסעדה, לסידורים. תוכלו לרכב לבד, בזוג או בקבוצה. תוכלו לרכב בשבילי אופניים שבעיר, בפארק או בשבילים שבטבע המתאימים לרכיבה והמותרים לכך.

רכיבה על היא דרך מצוינת לשמור על הכושר בכל גיל. בניגוד לפעילויות ספורטיביות רבות אחרות, רופאים מדווחים שרכיבה נכונה מתאימה גם לאנשים הסובלים מבעיות פרקים וברכיים. העומס ברכיבה קטן הרבה יותר מזה המוטל על השלד והעצמות לעומת ריצה, למשל. במידה ויש לכם ספק האם מצבכם הבריאותי מאפשר לכם לרכב על אופניים תוכלו כמובן להתייעץ עם המדריך לפני תחילת שיעורי הרכיבה על אופניים (שבמקרה הצורך יפנה אתכם להתייעצות נוספת עם רופא המשפחה).

רוכבים מתחילים מדווחים עד מהרה שמצב הרוח הכללי שלהם השתפר פלאים, שגופם התחזק ושהם מאושרים יותר (לא פחות!). חשוב להזכיר שאופניים הם אחד מכלי התחבורה הזולים ביותר, אם לא הזול שבהם וגם שיעורי הרכיבה אינם תענוג לעשירים בלבד, נהפוך הוא.

הורים רבים ואפילו סבים וסבתות הלכו בעקבות דור ההמשך שהשתתף בלימוד רכיבה על אופניים לילדים.

בהשקעה קטנה בלימוד רכיבה על אופניים למבוגרים תוכלו לתרום לבריאותכם, תשמרו על סביבה ירוקה ותוכיחו לעצמכם שגם אתם יכולים, בלי הרבה מאמץ, להגיע רחוק.

רוצים שנארגן עבורכם טיול אופניים? רוצים להצטרף לקבוצות רכיבה? מלאו את הפרטים הבאים:

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

סגור לתגובות.